bu araçlar artık eski, bundan dolayı da şase, direklerde bir oynama yoksa, tavan da işlem/boya yoksa, hava yastığı açmış ama düzgün tamir edilmemişse gibi durumlar dışında kazaymış, boyaymış gibi şeylere takılmayın. bunlar masraf çıkarmaz ama enjektör ya da turbo değişimi masraf çıkartır.
bu araçlarda en büyük sorunlardan biri şanzıman beyni, diğerleri ise km ye göre motorun durumu, enjektörler, turbo, yağ ve mazot pompası, sonra da diğer kısımlar.
anadolu yakası ekspertiz için jeep control ü öneririm.
bakım için de jeep garage.
bu aracı alacaksanız benim tercihim tüv ya da oto rapor gibi bir yerde kapsamlı olarak baktırın, akabinde bu raporlarla beraber jeep control e gidin, orada nasılsa kaportaya baktırmaya gerek kalmayacak, en önemli kısımlara bakacaklar.
ayrıca ekspertiz firmasının verdiği rapora göre de diğer mekanik sorunlarla ilgilenecekler.
yalnız sıralama yukarıda da belirttiğim gibi benim tercihim önce oto ekspertiz firması sonra jeep servisi olmalı.
ekonomik olması açısından jeep servisinde ekspertiz yaptırıp sonrasında da ekspere sokabilirsiniz, eğer servis aracı beğenmezse diğer ekspertize de gerek kalmaz. ama çift eksper şart..
araç 2004 yazmış ama bir sorun, ön tampon 2004 de makyajlı olarak geliyor, bundaki eski tip.