2004 WJ Grand Cherokee sahibiyim
Direksiyon daki dalmanın çözümü çok zor biliyorum ama rot amoltisorü değiştirmek hariç neler yapılabilir onu merak ediyorum..
Ayrıca araç bozuk yollarda çok fazla hissettiriyor oysakı arazı arabasında hıssetmemek gerekır hıcbıseyı.. bu konunun çözümüde muhtemelen amortisorden geçiyor ilk başta ama direk amortsor degıstırmeden sıze yazmak ıstedım bana tavsıyelerınızı beklıyorum sımdıden tesekkurler.
Lastik havalari ayni 30-31 civarlariydi.
Yukseltmeyi yaptim gecen hafta ancak zatne oncedende daliyordu ama suan tabiki yuzde 20-30 artti rot amortisoru degistirmeme ragmen boyle oldu.
bana gorede amortisorlerin omru doldu muhtemeln hic degismemistir ancak size bir sorum daha var 5 cm get koydum buna orjinal amortisorlerini alsam iyi olurmu yoksa iyi bir kitin sert amortisorleriniki kullansam.Sert amortisor alirsam bozuk yollarsa cok rahatsiz eder diye korkuyorum ancak tam tersi orjinalini alirsamda cok yumusak olacagindan daha fazla dalma yaparmi diye cekiniyorum.Yani herseyin ortasini bulmam lazim oncekik bozuk yollarda dogru duzgun gitmek bu kesin
Ayrica bilenlere bir sorum olucak bu tabloda gozuktugu gibi ,arabayi 5cm yukseltince 80-90 arasi ucakta gdiiyormus gibi bir ses oldu
Buda safttan kaynakliymis ve mafsalliya gecmem gerekiyormua bu tam olarak ne demektir mafsalliya nasil gecilir bilgi alabilirmiyim