Herkese iyi tatiller, şehirleri bekleyenlere de kolay gelsin...Naçizane bir sorum olacak;
Ön diferansiyelde kovan kasıntısı olduğu varsayımı ile ön şafttaki CV Joint adı verilen
6 bilyalı mafsalımda geçenlerde problem oldu. Söktük ve başka bir mafsalla değiştirdik.
Bugün gece parktan geri çıkarken korkunç bir takırtı ile yeni mafsala da yol göründü
kanaatindeyim. Ön şafttan dolyı Arka lsd kilitleri de manevralarda devreye giriyor ve beni park manevrası
yapmaktan alıkoyuyordu. Ön şaft 15 gün kadar yokken arka kilitler normale döndü ama
5.9 motorla araba da 3.25 Çakal BMW si gibi savurdu durdu haliyle.
Şimdi...
Böyle tuhaf bişey başına gelen var mı. Ön diff kasıntılı olup arka kilitleri devreye sokması
bi derece mantıklı ama CV Joint imden ne istedi onu çözemedim. Ön diff esnemelerini tolere edip
konforlu sürüş sağlayan zavallı mafsaldan oldum. Double Cardan uygulayan ve sonuç alan var mıdır
alternatif olarak. Bu mafsalla problem yaşayıp çözüm bulan var ise yardımlarını bekliyorum.
Saygılar sevgiler.
Ön diferansiyelde kovan kasıntısı olduğu varsayımı ile ön şafttaki CV Joint adı verilen
6 bilyalı mafsalımda geçenlerde problem oldu. Söktük ve başka bir mafsalla değiştirdik.
Bugün gece parktan geri çıkarken korkunç bir takırtı ile yeni mafsala da yol göründü
kanaatindeyim. Ön şafttan dolyı Arka lsd kilitleri de manevralarda devreye giriyor ve beni park manevrası
yapmaktan alıkoyuyordu. Ön şaft 15 gün kadar yokken arka kilitler normale döndü ama
5.9 motorla araba da 3.25 Çakal BMW si gibi savurdu durdu haliyle.
Şimdi...
Böyle tuhaf bişey başına gelen var mı. Ön diff kasıntılı olup arka kilitleri devreye sokması
bi derece mantıklı ama CV Joint imden ne istedi onu çözemedim. Ön diff esnemelerini tolere edip
konforlu sürüş sağlayan zavallı mafsaldan oldum. Double Cardan uygulayan ve sonuç alan var mıdır
alternatif olarak. Bu mafsalla problem yaşayıp çözüm bulan var ise yardımlarını bekliyorum.
Saygılar sevgiler.