Gaz tepkisi pedal altı chip bilgisi olan varmı

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan pacha Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 4
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 19,579

pacha

Mitsubishi L200
Mesajlar
148
Tepkime Puanı
2
Yer
İstanbul - Acıbadem

Etiketler
Ynt: Gaz tepkisi pedal altı chip bilgisi olan varmı



aslında bu araclar o kadarda hantal değil ama fazla güç güzeldir bu sistemi daha önce kullanmadım ama yakıt dağıtıcısına bağlanan chip kullandım güç artışı sağlıyor ama uzun süreli kullanımlarda puroplemler oluyor (duman,gaza yüklendiğinizde kısa süreli kesinti,arıza ışığını yakma ) ben söktüm bunun yerine aracın beyin yazılımını değiştiriyorlar %20 civarında güç artışı oluyor kullanan arkadaşlar çok memnun .
 


Ynt: Gaz Tepkisi Pedal Altı Chip Bilgisi Olan Varmı

sprint booster denilen aygıt gaz pedalı telli değil de elektronik olan araçlar da pedal açısını bildiren sinyallerin daha hızlı motor beynine iletilmesi mantığıylaşalışan bir cihazdır. mesela birçok yeni nesil araçta ayağınızla olabildiğiniz kadar hızlı olacak şekilde gaz pedalını dibine kadar basıp çektiğinizde motor devri küçük bir dalgalanma yapacak fakat redline a yaklaşmayacaktır. fakat sprint booster bu tam gaz sinyalini orjinalden daha hızlı ileteceği için aynı ayak hızında motor daha çok devirlenecek daha hızlı gaz yiyecektir....

Bazı yeni nesil araçların (vw grubu gibi) debriyaj pedalında switch vardır. ayak debriyaja basılı iken (kalkış yapılacak olduğundan) araç daha hızlı gaz yer. fakat debriyaj basılı değil iken daha sakin gaz tepkisi verir. bu da aracı boşta iken fazla devirlenmesini önlemek için dir.
SERT MİZAÇLI-- AGRESİF TARZ DA ARAÇ KULLANANLAR İÇİN SPRİNT BOOSTER FAYDA EDER GAZA BASTIKTAN 1-2 SANİYE SONRA BİLHASSA COMMONRAİL ARAÇLAR DA GEÇ GELEN MOTOR GÜCÜ GECİKMESİNİ KISALTIR...

BU ARADA SPRİNT BOOSTER SATICISI DEĞİLİM KULLANICISIYIM SADECE.....

 

Ynt: Gaz Tepkisi Pedal Altı Chip Bilgisi Olan Varmı

konuyu geç gördüm

gaz pedalı pozisyon sensörü gaz pedalına uygulanan basınca göre ecu ya enjektörlerin açık kalma ve ne kadar açık kalma gerekliliği sinyalini gönderir
bu sensörün enjektörleri açık bırakma süresini ve zamanlamayı ecu tanıtmak yani programlamak o kadar kolay bir iş değildir fabrika çıkışı gaz pedalı pozisyonuna göre enjektörlerin açık kalma zaman aralıkları hesaplanmış ecu ya tanıtılmış ve koordineli bir çalışma sağlanmıştır bu ayarlarla bilmeyen birinin oynaması yada sensör arızası varsa problemin ezbere başka yerde aranması sıkıntı çıkartır, yazılım ve ralliartla güç kaybı belirli oranda telafi edilir
araçta ralliart varsa durum değişir chip varsa durum değişir ( program ve ayar olarak ) sprint booster hakkında denemeden bilmeden deneyenlerle bilenlerle konuşmadan yorum yapamam