Ynt: g serisi low range
Sait Nuh arkadaşım,
460'larda orta diferansiyel yok 4 çekerde doğrudan arkalara ek olarak önlerde %100 (yani bir anlama kilitli bağlanıyor) Motorun enerjisi %50 arkaya %50 öne gidiyor. Orta diferansiyel olursa bu enerji yol durumuna göre ön ve arkalara farklı dağılır. Sen başın derde girmeden az önce orta diferansiyeli kilitleyerek enerjiyi öne ve arkaya eşit dağılır duruma getirirsin. Bu iş kaygan zeminde giderken faydalıdır!
Aman gereksiz yere kilidi vurma, kilit varken hızlı gitme, Araç kayabilir !!
Uzun süre kilitlii gitmek de iyi değildir. Aktarma organlarında kasıntılar oluşur. İşin bitince killitten çıkmak lazım.
SA ve GA zaten %100 kilitli demek gibi oluyor
90 da 460 üretimi bitiyor. Araç tadilatlı belki.
Selamlar,
Doğan Çelen