İşaret içine aldığım parçalar nelerdir. İkinci resimde hava filtrsinin yanında, soğutma suyunun önünde bir şey var stop edince bir ses geliyor bundan çalışmaya devam ediyor sanki bir yerden hava ya da su boşaltıyor gibi. Teşekkürler bilgiler için.
2.7 CRD den pek anlamam da , vakumla çalışan açıp kapanan bir valf olabilir , normal bir durum olabilir yani , anlayan birine göstermekten zarar gelmez ama endişe edecek bi durum da yok
dizel mercedesten anlayan birine de gösterebilirsin , bağlantı yerlerinde çatlak , gevşeme olabilir mi diye
İşaret içine aldığım parçalar nelerdir. İkinci resimde hava filtrsinin yanında, soğutma suyunun önünde bir şey var stop edince bir ses geliyor bundan çalışmaya devam ediyor sanki bir yerden hava ya da su boşaltıyor gibi. Teşekkürler bilgiler için.
Üst foto arkadaşın da dediği gibi şanzıman yağ doldurma tapası, alt foto ise turboyu devreye alan ventil/solenoid.
O parçanın araç stop ettikten sonra birkaç dakika boyunca ses çıkarması normaldir, hepimizde var.
Teşekkür ederim, evet stop edince ses çıkarıyor boruyu çıkarınca kesilmişti, turbonun içindeki havayı boşaltıyor sanırım. Bu araçta yeni olunca, çok soru soracağım heralde 1.2 TDİ polodan geçtim yeni. Onda egr valfi bozulmuştu turbo havasını ayarlayan öyle bir şey sanmıştım. İyi forumlar.
İşaret içine aldığım parçalar nelerdir. İkinci resimde hava filtrsinin yanında, soğutma suyunun önünde bir şey var stop edince bir ses geliyor bundan çalışmaya devam ediyor sanki bir yerden hava ya da su boşaltıyor gibi. Teşekkürler bilgiler için.
Birinci fotodaki siyah parça bir kapaktır. O kapak çıkarıldıktan sonra mercedeslere özel yapılmış yağ ölçüm çubuğu ile şanzıman veya motor yağı ölçülür.
İkinci fotodaki Elektirikli parça. Selonoitdir. Hava selonoiti. Vakum ile turboların devreye girdiği modellerde turbonun devreye Girnmesini sağlar. Ayni tip senoit grubu 4x4 araçların bazılarında 4 çekerin devreye girmesini sağlamakta da kullanılır.