bence orjınal yukseklık ıyı ama kımse orjınal çapta lastık kullanmak ıstemıyor acacın ne kadar buyuk latıklerı arsa okadar hosduruyor
bu sebeple lastıklerın arazıdekı esnemelerde iç taraflara surtmemesı ıcın yukseltmek gerekıyor bunun ıcın ozel kıtlere falan gerekyok arac helekı makaslıysa cok kolay en yakın makascıya gıdıp abı ben makaslarıma kavisverdırmek aracımı yukseltmek ıstıyorum dıyorsun o kadar
bude ılave bır makas attırırsan omurluk olur bıraz sert oluyor ama
bu araclarda yuksek hızlarda anı dıreksıyon hareketlerınden kacınıcaksın
arac yuksek ve esnek oldugundan kapabılır ve yan yatmana sebeb olabılır ama cok ender olan seyler
sureklı 4 ceker degıl bende baska araclarda var ama sehir içinde bile fj yi kullanıyorum cok zevklı bı araç sadece sehir dışı ve acil işlerde yavaş kaldıgından dıger araclara bınıyorum
arkadaş şu senin takayla benim yeni takayı (1993 model pajero 2,6 ) nezaman test edecez? hatırlarsan benim eski taka (lada niva 1991 ) seni baya bi zorlamıştı . ? muhahahahahaaaaa
istediğin zaman gelde biraz çamurlanalım. öğle pasta cilalı olmuyor. ? ohhhhhh
kardeşim bugun cevabını aldınmı bılmıyorum
aslında sen benı bı yerde cektın ama olsun yınede ıyı sayılırım bı ara hakemler karsısında senınle kapısalım
senı romorka koyup gezdırırım ilhaannnn
arkadaşım nasılsın senin ve ailenin kurban bayramını kutlarım nice bayramlara he? bu arada romork'a gelince barajda balık tutarken yada biryere kanp'a giddiğimiz zaman seni görücez. o soğuklarda halin yaman?
ben bırseyı daha merak edıyorum formlarda bulamadım fj 70 benzınle ne yakıyor tuple ne yakıyor sehır ıcı sehır dısı son surat nedır sureklı bınmeyı dusunen bırısı olarak onemlı konular bunlar bence yardımcı olursanız sevınırım...
ben yaklaşık 4 aydan bu yana lpg li olarak kullanıyorum, son hız 150 ye kadar denedim, lpg de ortalama 270 ila 300 krş yakıyor 100..110 km süratte , 100 km le giderken araç devir saati 2000 deviri gösteriyor diger 4000 cc araçlara göre daha ekonamik