Ynt: Evladımın Kramponları Geldi
Arkadaşlar hepinize teşekkürler....Onur bey lastikler Cooper 'ın 35 x 12.5x 17 ,yükseltme kiti olarak araç zaten eski kasalara göre fabrika çıkışı biraz daha yüksekti ben, Superlift 'in 2' basic kitini uyguladım..Bir de lastiklerin oluşturduğu yükseklikle tay gibi oldu
5' yükseltme kitini deneme olarak Atilla Özen' le uyguladık.
Adamlar JK 'yı öyle bir yaratmışlar ki fazla kurcalanmaya gelmiyor. 5' full kiti uyguladık. Amerikadaki modeller için ESP calibration için bir çip üretmişler ama dizel versiyonlular için garanti vermiyoruz dediler. Tabii ESP calibration yapamadağımızdan, önce ESP ikaz lambası yandı,sonra huysuz bir at sırtından nasıl birini atmaya çalışırsa başladı RUBİ 'yi silkelemeye
Atilla'ya ertesi sabah döndüğümde,Atilla test sürüşü için direksiyon başına geçti ve 20 m gidemeden dükkana döndü
Direksiyon amortisörünü patlatmış yağ sızdırıyordu,pitman kolunu tampon alt koruma saçına yaslamıştı,takozları yerinden oynatmış...Çocuk huysuz, kıyafeti üzerine geçiremedik...5' kiti paketine koyup ESP calibration çipini beklemek üzere askıya aldık ve 2' basic kite geri döndük...Tabii gösterge de ESP hatasını algıladığından ikaz ışığı sürekli yanmaya başladı.. Master servis'ten içeri girdiğim anda sanki babasını şikayet eden çocuk gibi göstergede ne kadar ikaz ışığı varsa yakmaya başladı
Gösterge tablosu lunapark gibiydi
Servis çalışanı ne yaptın abi buna dedi...Neyse comp. bağlayarak gerekli işlemleri yaptılar sağ olsunlar... O günden beri yanına yaklaşmıyorum garajda sakinleşmesini bekliyorum... Çok ama çok sinirlendi garibim....Ben bugüne kadar böyle tepki veren bir araç görmedim