Kendilerine yükseltme tavsiyesi için mesaj yazdığımda bana şu cevabı verdiler
"first solution we can give you -is to change the springs ' we are using some springs produced by HR http://www.offroad24.eu/shop/index.php?pli=1031010040 we by them in Romania. with this - also we are using 205, 80 r16 porfil MT Federal Couragia., this is at the limit with the car body. for bigger wheels - you have to modify the car. to rise more - it is complicated because - you have to modify the suspension fixation and the transmissions shafts. we do not recommend you to use bigger wheels because you risk to destroy your gearbox or/and clutch."
Davlumbazda herhangi bir değişiklik yok belki de BFG MT'nin diş derinlikleri daha fazla olabilir, bu nedenle sürtme yapmış olabilir. Bahsettiğiniz sıkıntıyı anlayabiliyorum ama şöyle de bir durum var lastik ebatları veya çapları aynı olsa bile diş derinlikleri yüzünden evdeki hesap bazen çarşıya uymayabiliyor.
silifkedeki arkadaşımızın nhc team 225 75r 16 mt leri sadece plastik davlumbazı ısıtarak çözdüğünü yazmış.Bu gidişte 215 70r 16 at da karar kılıcaz gibi geliyor bana fakat çamur sıkıntı !
silifkedeki arkadaşımızın nhc team 225 75r 16 mt leri sadece plastik davlumbazı ısıtarak çözdüğünü yazmış.Bu gidişte 215 70r 16 at da karar kılıcaz gibi geliyor bana fakat çamur sıkıntı !
Çamur için 600 R 16 ebatlı Lassa OK 144 düşündünüz mü hiç? Onun da çapı 215 70 16 kadar, yani 71 cm civarı. Hem de dar olduğu için sürtme yapma ihtimali düşer.
Çamur için 600 R 16 ebatlı Lassa OK 144 düşündünüz mü hiç? Onun da çapı 215 70 16 kadar, yani 71 cm civarı. Hem de dar olduğu için sürtme yapma ihtimali düşer.