Ynt: Discovery TD5 almayı düşünüyorum yardım lütfen
fatih bey eger agir offroad yapicaksaniz bu arac baslangic icin guzel bir arac, cunku manuel vitesli, ve CDL takilmis. CDL hicbir standart discovery de bulunmaz bende ingiltereden getirdim, 1000 lira civari maliyeti var. 2 inc yukseltilmis, orta halli tum offroad aktivitelerinde yeterli olur, daha buyuk lastik takmak isterseniz biraz daha yukseltmek ve tamponlari degistirmek sarttir.
bu aracin motor ve sanzumaninin vede yururunun sorunsuz oldugunu dusunursek. hicbisey yapmadan cok rahat soft offroad a girersiniz. Biraz daha iyi offroad yapmak isterseniz
snorkel,vicn ve celik tamponlar, yan slide barlar, chip tuning, ekstra aydinlatmalar, daha buyuk lastik ve 2 inc daha yukseltme gibi seylere girersiniz, benim arac gibi olur, bunlarda yaklasik 9000-10000 lira ekstra masraf demektir.
yok ama ben fazla offroad yapmam, yayal gezisi koy yollari gezisinde kalirim diyorsaniz duz vites almayip otomatik vites alin, cok basarili ve rahat bir otomatik sanzumani var.
unutmadan bu aracin turbo degisme zamani gelmis, 1800 lira civari maliyeti, yakit blogu 500 civari %90 sizdiriyordur. sanzuman rekorlari sizdiriyorsa onlarda 600 civaridir.
ha birde unutmadan araci askiya alip 4 tekerinde poryalarini kontrol ettirin
uzakdan ne desem bos aslinda cunku distan bisey anlasilmaz esas problemler aracin motor, elektronik ve yururundedir, distan guzel arac, ama disi beni ici sizi yakabilir kendi aracimin tum ceteresini degisenini sorunlarini, siradaki param oldugunda yaptiracagim revizyonlari, off road donanimina harcadigim paralari cok iyi biliyorumda, baska bir arac tamamen bilinmez. En temizinde bile her zaman risk var.
fatihk' Alıntı:Kürşad bey tavsiyelerinizi kesinlikle dikkate alıcam. Az önce sizin aracın modifiye sürecine baktım.Maşallah süper olmuş, Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin. İzmitte 2001 model bir araç var az önce telefonda görüştüm. Konsolosluktan çıkmaymış araç, sağ tarafı komple boyalıymış. Linki aşağıya veriyorum inceleyip bana tavsiyede bulunursanız sevinirim. Sizede zahmet veriyoruz böyle ama, kusura bakmayın lütfen. Şimdiden çok teşekkür ederim.
http://www.sahibinden.com/land_rover_discovery_td5_takasla_ilgilenmiyorum_-84WQQaXQQ11870169WQQpXQQdisplayitem
fatih bey eger agir offroad yapicaksaniz bu arac baslangic icin guzel bir arac, cunku manuel vitesli, ve CDL takilmis. CDL hicbir standart discovery de bulunmaz bende ingiltereden getirdim, 1000 lira civari maliyeti var. 2 inc yukseltilmis, orta halli tum offroad aktivitelerinde yeterli olur, daha buyuk lastik takmak isterseniz biraz daha yukseltmek ve tamponlari degistirmek sarttir.
bu aracin motor ve sanzumaninin vede yururunun sorunsuz oldugunu dusunursek. hicbisey yapmadan cok rahat soft offroad a girersiniz. Biraz daha iyi offroad yapmak isterseniz
snorkel,vicn ve celik tamponlar, yan slide barlar, chip tuning, ekstra aydinlatmalar, daha buyuk lastik ve 2 inc daha yukseltme gibi seylere girersiniz, benim arac gibi olur, bunlarda yaklasik 9000-10000 lira ekstra masraf demektir.
yok ama ben fazla offroad yapmam, yayal gezisi koy yollari gezisinde kalirim diyorsaniz duz vites almayip otomatik vites alin, cok basarili ve rahat bir otomatik sanzumani var.
unutmadan bu aracin turbo degisme zamani gelmis, 1800 lira civari maliyeti, yakit blogu 500 civari %90 sizdiriyordur. sanzuman rekorlari sizdiriyorsa onlarda 600 civaridir.
ha birde unutmadan araci askiya alip 4 tekerinde poryalarini kontrol ettirin
uzakdan ne desem bos aslinda cunku distan bisey anlasilmaz esas problemler aracin motor, elektronik ve yururundedir, distan guzel arac, ama disi beni ici sizi yakabilir kendi aracimin tum ceteresini degisenini sorunlarini, siradaki param oldugunda yaptiracagim revizyonlari, off road donanimina harcadigim paralari cok iyi biliyorumda, baska bir arac tamamen bilinmez. En temizinde bile her zaman risk var.