Pistonun ağırlığı motorun son devir sayısını değistirir. F1 motorlarındaki güç artırmak için uygulanır. İnci ve ufak pistonlarla yüksek devirlerde yüksek miktarda güce ulaşılabiliyor. Fakat LR aracın özelliği ve arazideki zor sartlara dayanması için ağır devir olarak üretilmistir. Turbodan anlayan iyi bir usta motorun krang, ana yatak, kol yatak, ve silindir kapağı iyiyse sorunsuz turbo takabilir. Turbo % 20- 30 gibi bir güç artısına sebeb olur. Yakıtıda düsünmek gerekir tabi. Sahin 1600 cc ye turbo takan çok kisi var. Yaptıkları tek sey silindir kapak contasına farklı bir uygulamayla kalınlastırıyorlar. Hatta iki contayı üst üste takan ustalar bile var. Bu konuyu vosvos aracım varken çok arastırdım. Takamadım tabı. Tek sorunum hava soğutmalı vosvosun silindirlerinin motor bloğuna saplamalarla bağlanmasıdır. Yüksek basıç saplamaların yırmasına sebeb olacaktı.