tesbit doğru ben uygulamada BMW pompa kullandığım için alternatörün altına sığmadı ve eksoz manifolduda aynı tarafta olduğu için ısınmayı önlemek amaçlı pompayı diyer tarafa aldım yağ tankınıda yedeksu deposunun yanına aldım ve hidrolik vinç için daha fazla basınç gerektiğinden pompayı özellikle 130 bar olarak seçtim tekrar kolaylıklar diliyorum
sizin bahsettiğiniz pompa aliminyum gövdeli deposu ile beraber olan pompa olması gerekir ve 80 barı geçmez ve defendere sağlıklı olarak olacağını düşünmüyorum pompanın üzerinde orjinal numarası varsa yazın size tam olarak kaç bar olduğunu bildireyim bildiğim kadar izmirdesiniz BMC levet nissan motorlu olanların pompası ve hidrolik deposu çok uygun olur bulabilirseniz pompayı ayağı ile alın çok az bir işlemle hem gergi işi hallolur hemde az bir işlemle takabilirsiniz başarılar dileği ile
NOT : benim şahsi düşüncem defendere en uygun fiata en uygun ve en verimli bir şeyler uygulayıp daha rahat ve daha konforlu hale getirmek az para çok konfor çok işlev sevgiler
Bendeki pompa bahsettiğiniz pompa değil sanırım çünkü üzerinde deposu yok ve aleminyum olduğunu düşünmüyorum oldukça ağır bir parça rengi siyah boyalı.
Üzerindeki numaralara ulaşır ulaşmaz sizinle paylaşırım.
elimde iki kollu direksiyon simidi mevcut sıfırdır kutusunda taktırmaktan vazgectım satılıktır iş görülsün almak iisteyen olursa yardımcı olayım haberleşiriz.
evet doğru ama eksik 10-11 arası çorba saatimdir
resimlere baktım eski seri olduğu için kataloklarda bulamadım ama en fazla 80 bar olacağını düşünüyorum tam resim gönderirsen daha iyi sonuç alabilirim ama iyi pompalardır
Mercedes ters oluyor BMW nin sadece sektör kolunu ters çevirip çok daha kolay uygulana biliyor kolaylıklar vede bol çamurlu günler dilerim özellikle ekteki resme uygun kutu bulursanız montaj çok daha kolay oluyor şu anda benim aracımda kendim uygulamasını yaptım ve rot ayarına dahi ihtiyaç duymadım gayet verimli oldu
Yavuz bey resimleri yükleyeyim daha net anlaşılır tabiki ek şasi gerekiyor ben 10 mm dkp den U şasi yaptım ve ana şasiye kaynakla birleştirdim kutuyu civatalı olarak ayarladım direksiyon amortisörünün şasi ayağınada ek parça ile kutuyu yandan da bağlamış oldum en önemli işlem sektör kolunun ön şasiye göre tam paralel >aynı düzlemde olması gerekiyor takacağınız kutunun sektör kolunu fiat traktör rot başı ve borusu alın ve boyunu eski kısa rota göre ayarlayın teker tası tarafına gelen rot başını defender olarak kullanın defenderin kısa rot borusunun kılavuzdan 5-8 cm sini kesin fiat traktör kısa rot borusunun içine geçirin ve rot kelepçesi rahat çalışacak şekilde iki boruyu kaynakla birleştirin böylece HD kısa rot imal etmiş olursunuz fiat rot başı eger mevcut sektör koluna büyük gelir girmezse oksijenle iyice ısıtıp rot başının koniğinde eski rot bulup çakın soğuduğunda konik aynen sektöre kopi olmuş olur kolay gelsin bol çamur uzun ömür sonsuz sağlık dilerim