es-es 26' Alıntı:Ayrıca hidrolik direksiyon takmak istiyorum.Doğru bir iş yapmış olurmuyum.Unutmadan,aracım 1990 model
300 Tdi Defender 110'um 4 yıl önce 0.33 krş/km yakıyordu. Bu aracın 2.5 lt olduğunu varsayıyorum, ki efektif motorlar değil bunlar. LPG'de daha da basmak gerekecek gitsin diye. Araç ambulans mı, station wagon mu, tüketim şehir içi mi dışı mı, bin tane parametre var. Weber takınca 50 den 30 a düşer olayı fazla basit geldi bana. Ama birebir başınıza geldiyse rakamlarla saygım sonsuz ;Derhan110' Alıntı:????? Neden ....Bir denemeniz oldumu bu konuda
Aynen, LPG mikseri zaten karbüratörün altında duruyor, LPG'de Weber direk by-pass durumunda...pancarmotorcu' Alıntı:karbüratör bir mikserdir yani benzinle havayı orantılı karıştırır,lpg de hiç bir işe yaramaz,yani karbüratörde degişseniz lpg deki yakıtınız değişmez,lpg ayarları ve aracın ateşleme sistemini gözden geçirin,yakıtın 400 den aşağı düşecegini sanmıyorum.
Ok elinizde rakamsal veri var ise sorun yok. Güle güle binin aracınıza.erhan110' Alıntı:Regülatorde sıvılaştırılarak densitesi düşürülen gaz bir hortumla karbürator borusuna küçük bir spherical vana ile giriş yapmakta vede gaz vermenizle beraber aynen benzinde olduğu gibi görev ifa etmektedir , hiçbir şekilde bypass değildir, zaten bypass olsa onun yerıne alacak başka bir alet yok en azından benım brc sistemımde durum budur arkadaşlar.
İddialı olmayı seven bir adam değilimdir ama konu denemeye ve iddiaya açıktır, ben 30 litreLpg karşılıgı 60 tl ile 90-100 km ortalama süratle şehirdışı 190-200 km.yapmaktayım.
umutcelikel' Alıntı:. 10 numara yağ ile (litresi 2.1 tl) dizel Landcruiser aracım şehir içinde 0.28 krş/km yakıyor)