Ynt: Defender 1. ve 2. Viteste Neden Vuruntu Yapar ?
eski mercedesler de hidrolik debriyaj ama yumuşacık ;D bence olay telde değil.,
bence siz pedaldaki yayı çıkarmayın, bizim hidrolik debriyajlarda ve frende manualde yazana göre pedala ilk basışta bi 5 mm lik mesafe boşa gitmeli, bu olay üst merkezdeki pistonun geri gelip, yağın geri dönmesini sağlamasıyla doğrudan ilgili. Pedalınızda yay olmayınca pistonun geri dönmesine mani olacak bir direnç yaratırsa eğer debriyaj pedalınıza basıyormuş gibi etki yaratabilir, bu da pedalın kavradığı yere göre debriyajınızda kaçırma bile yaptırabilir hızlı vites geçişlerinde. eğer pedalı boşluğunda hareket ettirirken sertse, debriyaj pedalınıza üst taraftan wd40 sıkarsanız yararı olur, benimki kasıyordu sonra gevşedi.
Bunların haricinde pedalın sertliği baskıyla da çok alakalı, baskının yay karakteristiğine göre, balata inceldiği zaman pedalınız daha da sertleşecektir. Bu arada aldığınız baskının markasına göre de sertliği bariz değişebiliyor. Ben sert baskının daha iyi kavradığını duydum ama ne derece doğru olduğunu, ölçülebilir bir fark yaratıyor mu bilmiyorum.
kolay gelsin