Gerek Toyota VX80, gerekse LJ 70'e sahip olmuş bir kullanıcı olarak mukayese ettmek gerekirse, PATROL'e ait olumlu olumsuz değerlendirmelerinizi paylaşmanız mümkün mü?
OLUMSUZ YÖNLERİ...
-Toyotaya göre aksesur,gereken malzeme daha az bulunuyor.
-satış konusunda Toyota açık ara önde..aynı model toyota 5-10.000 fazlaya satılıyor..
-tanınmamışlıgın verdigi öksüz kalma durumu mu desem..garip bir durum yani..
-toyotaya yakışanı bildigim için nisaan patrolde bayagı yakışanı,gerekeni aramakta yoruluyorum..
-bende olmadı ama hararet sorunu olur diye uyardılar.Hep gözüm ibrede..ama daha hiç yükselmedi..o kadar ugraşa ragmen.
-elektriksel sorun çıkabiliyor.Birde akü sistemi 24 volt..bana ters geliyor.
OLUMLU YÖNLERİ
-Daha ucuza alınıyor.
-daha güçlü motorları var.
-daha dirençli yapısı ve saglam altyapısı var.
-yakıtı sanki bir tık daha az yakıyor.
-tip yakışıklılık ikisinde de zevke baglı..ikiide güzel bence..
-
tarot_12' Alıntı:
Gerek Toyota VX80, gerekse LJ 70'e sahip olmuş bir kullanıcı olarak mukayese ettmek gerekirse, PATROL'e ait olumlu olumsuz değerlendirmelerinizi paylaşmanız mümkün mü?
Kısa ve basit anlatımıyla makaslı araçlarda arazide sıkıntı yaşanabilecegi için AYNI HELEZONLU araçlar gibi bütün süspansiyon sisyeminin diferansiyel üzerine alınması işleminin tümüne SOA denir.
SOA (Spring Over Axle ) olarak açabiliriz..Teferruatlı bir işlemdir.
ozantomur' Alıntı:
ismail bey aracınız dahada yakışıklı ve heybetli olmuş, SOA uygulaması nedir bilgim yok bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.