Dacia Duster 100.000 Km Testi Auto Bild

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan cozep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 6
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 10,872

Etiketler
duster

Ynt: Dacia Duster 100.000 Km Testi Auto Bild

Google crome tarayici veya translate sayesinde kolayca ceviri yapabilirsiniz
 

Ynt: Dacia Duster 100.000 Km Testi Auto Bild

Çok verimli olmuyor hele hele uzun metinlerde. Bir de onun çevirdiğini çevirecek bir program lazım
;D
 

Ynt: Dacia Duster 100.000 Km Testi Auto Bild

pierrecardin' Alıntı:
Çok verimli olmuyor hele hele uzun metinlerde. Bir de onun çevirdiğini çevirecek bir program lazım
;D

+1 hitit yazıtları gibi tercüman şart
 



Ynt: Dacia Duster 100.000 Km Testi Auto Bild

tercümana gerek yok şanzıman yağı 250€(662 TL) şanzıman değişmiş 2725€(7bin küsur lira) 2 tane far ampulü 26,5€ (70 TL) debriyaj seti 1125€(2980 TL) ;D
 

Ynt: Dacia Duster 100.000 Km Testi Auto Bild

Metin uzun ve teknik terimlerle dolu. Ama üslup alaycı olmuş. İlk başta zaten bir giydirme var:

Başlık: Kazandıran gerçekten pahalı olunca…

Duster gibi ucuz bir suvdan ne beklenebilir? Bunu şimdiki gibi bilmiyorduk. Duster 100 bin km üzerindeki dayanıklılık testinde pas ve şanzumanıyla hayal kırıklığı oldu.

Kelepirin kelepiri, sonra birden hemen hemen 20.000 avro civarında fatura. Yanlış olan neydi? Hiçbir şey! Biz biraz haddimizi aştık ve 2011 başında 11.990 avroluk baz duster değil tam donanımlı, pazarlıkla 19.600 avro olan duster'ı 100.000 km. üzerinde sürdük/kullandık.
***
Valla tümünü çevirmeyi yararlı görmedim. Bir test değil, hikaye anlatmış. Korelilerle karşılaştırınca nasıl ucuz yaptı romenler diye sormuş. Ardından renonun clio temeli üzerine ucuz bir imalat yaptığını yazmış. Sonra heyecanın kısa sürdüğünü belirtmiş. 125 km ye çıkınca yakıtın 8 litreye yükseldiği vs. vs... Gürültülü motor...

Sonra bu amcanın arızaları başlamış. 25 bi km de şanzuman yağı geğişmiş, 33 bin de tüm şanzuman değişmiş, yakıt ünitesinde problem çıkmış, 58 binde debriyaj değişmiş. Hepsini renoya/daciaya şikayet etmişler, onlar da kendini savunmuş. Örneğin şanzuman için uygun olmayan yağ kullanılmış olabilir vs. demiş. Dacianın cevaplarını/savunmalarını yazmış

Dış sıcaklık göstergesinin olmayışından, gösterge panelinden, yol bilgisayarından şikayet etmiş.

Güvenilirlik değerlemesi yapmış, 4 puan vermiş.

Bu fiyata mucize beklenemez demiş editör.

Buraya kadar, işin hikayesi.... Bir tür oto magazin. (Benim araba 50 bini geçti, şanzuman yakıt sitemi sorunu olmadı) Ama bir de video var. Videoda, motor blokunun paslandığı görülüyor. Bir de salıncakların. Bazı kabloların sarktığı filan da görülüyor. yani Duster'ın işçiliğinin iyi olmadığı orada da görülüyor. Videoyu izlemenizi öneririm.

Videonun en sonunda artıları ve eksileri çıkarmış.

eksiler
hassas/dayanıksız şanzuman
pas
aşırı çalışma (ne demek anlayamadım)

artıları

düşük işletme maliyeti
yüksek fayda
sağlam iç mekan

Yani sonuçta bizce de bilienlerden farklı bişey göremedim.
 

SON KONULAR - FORUM