Selam arkadaşlar ben daha yeni bu konu üzerine araştırma yaptım ve fikirlerim değişti ve bu siteyede bu yorumları okuduktan sonra üye olup Nihat ustayı arayıp konu hakkında detaylı bilgi aldım gerçekten mükemmel bir insan beni çok aydınlattı.Ben Range Rover alıp sadece hafta sonları gezilere katılmak istiyordum konforundan dolayı ama o bana Range Roverın kronik sorunlarını ve Tahoe ile kıyas bile götüremiyeceğini ancak alırsam 97 model den ve üstünü tavsiye etti ve araç için expertizide büyük bir keyifle yapabileceğini söyledi saervis maliyetleri hakkındada zaten belirli bir gelir gurubunda alon insanların bu işten zevk aldığını söyleyip maliyetlerininde insanları zorlamayacağınıda söyledi,tabiki bu güne kadar servisse sadece tofaş veya yerli bir araba götüren insanlara göre maliyet fazla gelecektir ama benim şu an kullandığım arabam bir Mercedes inanın servisi şu anki aracımdan çok çok daha az,yakıt konusuda zaten 4000 cc üzerindeki araçlar için ortalama bir yakıt seviyesi var en fazla bunu 3 litre fazlası olur ama sıralı sistem LPG ilede bu konu zaten halledile biliyor tben 1 haftadır Tahoe araştırıyorum almak için güzelleri ve temizleri 25.000 dolardan başlıyor aksesuarsız baz model olarak maliyetler sizin isteğinize göre tabiki artıyor forumlarda bi arkadaşımızın 15.000 dolarlık aksesuar koyduğunu okudum forumlarda yani gerisi keyif ve merak meselesi ama inanın Tahoe çok doğru bir karar bunu bir haftalık çok citti bir araştırmadan sonra karar verdim ve en kısa zamanda 1 tane buldum sahibi ile görüştüm teste çıkıcam alırsam yada mutlaka bir tahoe aldığımda en yakın zamandaki geziye katılıp hem sizlerle tanışmak ortak zevklerde buluşmak hemde daha nice konuda konularda konuşmak için gün sayıcam NİHAT USTANIN telefonunu tekrar veriyorum inanın size her konuda yardımcı olacaktır hepinize tekrar merhaba..
mrblar, bende tahoe kullanıcısym yakıt icin soranlar icin uzun yolda cok dusuo yakıtı yani dur kalklı trafige kalmadıkca bi sıkıntı yok....97 model almanızı tavsiye ederim hem 95 modellere gore elektronik yani bilgsyr baglanıp sıkıntıları gorulebilio hemde 4X2 tuşu elektronik olması daha buyuk bi avantaj cok daha kullanıslı...vergi olarak da 98 ile arasında buyuk bi fiyat farkı vardır... buarada kml in ayna mahrutisini degistirdigini duydum benimde araba giderken iett otobusleri gibi bi ses bi ugultu yapmaya basladı) bu ses o parcanın arızalı oldugundan dolayı oldugunu sölemişlerdi acıkcası ama zararı yok demişlerdi....bu konuyla ilgili bilgisi warsa duymak isterim cunku hoş olmayan bi ses gelio vede cok maliyetli bişiii oldugunu duymustum 500$ iyi bi fiyat acıkcası...tesekkurler
buarda gezilerde araçları nekadar zorluosunuz onuda ogrenirsem cok gelmek isterim ama bedne 275 goodrich atr lastikli 5 kapılı tahoe war yani onunla nekdar bi performans alırım onu bilemiyrm..blglendirirseniz sevnrm
açların ne karadar zorlandığı hakkında kesin bir bilgim yok benim şahsi olarak ama zaten tahoenin kasa ve uzunluk olarak pek atlama zıplama aracı olmadığını burdaki yazıları takibimde okumuştum bu konuda daha bilgili arkadaşlar var onların bilgileri daha tatminkar olacaktır.Benim esas sorunum tahoe araca lastik uygulaması araştırmamda yaşadığım karmaşalık ve çelişkiler şöyleki,istanbulda çok büyük bir lastik ve jant satan yerle bir irtibata geçtim ve araca büyük lastikler istediğimi söyledim onlarda bana 15 veya 16 jant ve ona göre dev lastikler önerdi ama çelişki şu onlara kalsa 20 veya 21veya daha üstü jant 45 yanakta lastikten bahsettiler ve bu daha doğru dediler sebeb olarakta büyük lastikte aracın gezineceğini sağa sola yatacağini ama büyük jantta ve dar bir yanakla yol hakimiyetinin mükemmel olacağinı söylediler şimdi bu formda okuduğum araçlar hep büyük lastiklerle kullanılmış bana bu konu hakkında araştırma yapan arkadaşımız varsa veya kullanım olarak 2 lastik tipinide bilen arkadaşlardan bilgi istiyorum şimdiden herkese teşekkürler.
bikere herzaman icin benim dusuncem orjinaline gore ne kdar genis lastik alırsan aracın kayma riskini okdar yukseltiosun vede eger yol tutus dısında performans icinde alıosan ben sana orjinalinin yani16-15 lastik ustune cıkma derim cunku.....ben orjinal lastiklerimi daha sık gozuksun die bikac ebat buyuk bfgoodrich allterain ile degistirdim..eski lastiklerimle aldıgım performansı neredeyse mum la arıyorum gerek buyuk lastiklerin at/r die yarı camur veya camur die gecio olmasından gerekse aracın orjinalinden buyuk oldugu icin sansızmanıa yuklenmesinden arac agır kalıo....eminim 21 inc bi lastik koysan araca aracın kalkışı iyice agırlaşcak.....yani sonuc olarak 21 inc performans lastigi eger dogru olculerde takılırsa ki (sahibinden.com da bitane war bak hic guzel durmamıs cunku camurluk ile lastik arasındaki mesafe cok buyuk ) yol tutus artar performans azalır.....eger buyuk ebatlı 15-16inc jantlı bişii takrsanda yol tutus yuksek hızlarda cok cok duser...benm kisisel fikrm bu eski lastiklerim daha 6 ay yol yapmadım ama degiştrdm acıkcası goruntu dısında pişmanım
yaklaşık 3 senedir bir arazi aracı almak istiyorum hep para biriktirdim ama başka sorunlardan parayı başka yerlere yatırmak zorunda kaldım. tam bir tahoe hayranıyım eğer bu aracı almadan ölürsem gözlerim açık gider. şunu iyi biliyorum amerikalılar ne yaparsa yapsın önce insan sağlığı ve rahatlığı için yapıyor bizimkiler gibi üçkağıtına kaçmıyolar.