Gerçek bir arazi aracı olmayan Captiva, normalde önden çekişli olarak ilerliyor. Aracın Toyota RAV4’ten uyarlanan aktarma sistemi, ön tekerleklerin patinaja düşmesi durumunda gücü arka tekerleklere aktarıyor. Bunun dışında araçta herhangi bir arazi vitesi veya düğmesi yok.
Captiva’nın dört çeker sistemi de kendi bildiği gibi çalışıyor! Araçta sürücünün dört çeker sisteme müdahale şansı yok, zorda kaldığı anlarda kararı kendi veriyor ve gücü ön/arka tekerlekler arasında yüzde 50/50 oranında dağıtarak işin içinden çıkıyor! Aracın sürüş karakteri çok fazla zorlanmaya gelmediğini gösteriyor. Zaten 2 tona yaklaşan bu aracı yoldan çıkarmaya çalışmak için gereksiz zorlama ve denemelere de gerek yok!..
Tampon içinde yeteri kadar boşluk var mı bilmiyorum, ama araziye çıkamayacağınız için vince de ihtiyacınız olmayacaktır. Takacağınız Şnorkel de derin suya giremeyeceğiniz sadece görüntüden ibaret olacaktır. Zaten araca uygun snorkel üretildiğini sanmıyorum.
Bu şartlar altında bu araca belirttiğiniz türde modifikasyonlar gereksiz para harcamaktan ileriye gitmeyecektir.
Kalın sağlıcakla