80 cm konusunu kapatalım bence. asıl konuya gelelim. ölçü değişikliğinden dolayı yeni lastik alıcaz , BF için somut kalite artısı var diyebilir misiniz ? lastiği görmeden aracı sürseniz , markasını anlayabilecek babayiğit var mı ?
80 cm konusunu kapatalım bence. asıl konuya gelelim. ölçü değişikliğinden dolayı yeni lastik alıcaz , BF için somut kalite artısı var diyebilir misiniz ? lastiği görmeden aracı sürseniz , markasını anlayabilecek babayiğit var mı ?
esas öğrenilmek istenen.
arada kesinlikle fark vardır, bu farka değer mi?
kar meselesiyle ilgili olarak;
şuan aracımda vakumlu diye tabir edilen kış lastikleri var.
hemen hemen aynı derinliklere sahip karlı zeminleri olan farklı bölgelerde, cok farklı sonuçlar alıyorum.
kiminde tren gibi gidiyor, kiminde gömülüyor kalıyor...
bu işin doğrusu yok gibi
bfg ta ko hayatımda gördüğüm en dayanıklı tekerlektir. bunlardan birisinin içine abartısız 12 13 cm uzunlukta L şeklinde metal bir parça girmişti. Delmek falan değli resmen kuyruğu tekerin içine saplanmış. Lasitkçiye kadar gittim lastik inmeden, araba tık tık tık tık diye ses yapıyordu üzerinden atladıkça. ayrıca karda müthiş tutunuyorken ıslanmış asfaltta gördüğüm en berabat ve güvensiz lasitklerdi. o nenenle bence şehri içi ağırlıklı kullanım için bu yada benzer desenli lastikleri almak yerine daha uysal desenli AT lastiklerden almak gerekir diye düşünüyorum.
bfg ta ko hayatımda gördüğüm en dayanıklı tekerlektir. bunlardan birisinin içine abartısız 12 13 cm uzunlukta L şeklinde metal bir parça girmişti. Delmek falan değli resmen kuyruğu tekerin içine saplanmış. Lasitkçiye kadar gittim lastik inmeden, araba tık tık tık tık diye ses yapıyordu üzerinden atladıkça. ayrıca karda müthiş tutunuyorken ıslanmış asfaltta gördüğüm en berabat ve güvensiz lasitklerdi. o nenenle bence şehri içi ağırlıklı kullanım için bu yada benzer desenli lastikleri almak yerine daha uysal desenli AT lastiklerden almak gerekir diye düşünüyorum.
Neden bu muhabbetlerde kimse normal asfalt lastiklerinin yüzüne bakmıyor merak ediyorum ıslak asfaltta da gayet iyilerdir, fiyatları daha uygundur, ayrıca offroadı bilmem ama pikniğe de giderler, 15-20 metrelik ufak tefek çamur birikintilerini dert etmezler...
Herkese merhaba lastik konusunu görünce yazmak istedim subaru forester aracim var aracin hem görüntüsünü degistirmek hemde yaz kis lastik degisimini son vermek adina bf godrich lastik düşünüyorum istanbulda yaşıyorum memur oldugum için genelde istanbuldayim sene de bir kac kez memleketime giderim ofroadci degilim ama hafif arazide gezmeyi seviyorum bu baglamda godrich almak istiyorum fakat bu lastik hakkinda en ufak bir fikrim yok istanbulda yagisli havalarda karli havalarda kullanışlı olur mu arazi performansi nasildir mesela camurda taşlı yollarda yada cimenli bir tepe çıkışında bu tarz performansi hakkinda bilgi sahibi siz degerli kullanicalarin bilgisine ihtiyacim var ayrica arabayi yoran ve yakitida cok fazla arttiran bir lastik midir at ve ta ne anlama geliyor simdiden bilgisini esirgemeyen sizlere teşekkür ederim
AT all terrain demek. her türlü şartta idare eder lastiklerdir bu tip lastikler. ancak dayanıklıdırlar ve ömürleri uzundur. bf goodrich ta/ko lar çok dayanıklı çok tırtıklı C tipi olarak kamyonetlerde iş için de kullanılan amerikalıların çok sevdiği bir lastiktir. asfaltta çok gürültülüdür çünkü lastikdeseni konfor değil sert ve bozuk zeminlerde traksiyon ve dayanıklılık amacıyla şekilendirilmiştir ve ekonomi ve sessizlik amacıyla optimize edilmemişlerdir. bu lastikler ıslak asfalt zeminde berbat şekilde kayar bir miktar eskidikleri zaman. çamurda ve yumuşak karda müthiştirler. ancak çamurlu sert ıslak zeminde yine patinaja düşerler. kullanım amacına göre seçmek lazım bu nedenle.
ucuz bir lastik. bende o nedenle aldım ucuz olduğu için jeep KJ ye. ıslak asfaltta yeterli , karda zaten iyi idi. eski arabamda da vardı. ancak buzda çok iyi değildir. fiyatına göre iyi bir lasitk bence. ses seviyesi kış lastikleri kadar.