Ynt: Bf Goodrich 215 75 15 Lastik Basıncı
45 hava bana gore de anormal bir yukseklikte.Cagin beyin dedigi gibi sarsintiyi artirir,fren yaptiginizda ozellikle asfaltta arac cok uzun durma mesafesine ulasir.Ayrica virajlarda savrulma riski artar.En fazla da surus tekniginiz ne kadar efendi yada yumusak olursa olsun cok kisa surede aracinizin on duzen ve alt takim problemlerini ortaya cikarirsiniz.Olay bununla kalmayip arac icindeki aksesuarlarinizda gereksiz deformasyonlar,olcu aletlerinde yanilmalar,bagaj,kaput,cam krikosu gibi muhtelif yerlerde ayarlarin kacmasi ve gurultulu bir araciniz olmaya baslar.Yani kisaca arac dokulur.Faydalari ise sizin de farkettiginiz gibi yakitta ekonomiklik, direksiyonun son derece hafiflemesi ve bazi arazi sartlarinda biraz daha iyi yol tutustur.30 hava bana gore ideal olandir.Ancak Cagin kardesimizin denenmis olculeri ve aldigi sonuclar da meydanda.Buna gore bir iki haftalik surelerde farkli basinclar kullanarak yapacaginiz deneme surusleri ile yakit,sarsinti,viraj,arazi durumlarina gore karar vermek size duser.