selam arkadaşlar bende zj 94 4 I var ve ben beyin sıfırlamasını unuttum,nasıl sıfırlıyorduk unuttum yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden çok teşekkürler.
aksel
selam arkadaşlar bende zj 94 4 I var ve ben beyin sıfırlamasını unuttum,nasıl sıfırlıyorduk unuttum yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden çok teşekkürler.
aksel
Bende merakımı gidermek için nette bri araştırma yaptım, bulduğum sonuç aşağıda;
Alıntı:
1. Disconnect the battery by removing the positive battery cable. Remember, the positive battery cable.
2. Ground the positive cable to the negative cable for 30 seconds to erase the electric charge in the capacitors.
3. Reconnect the positive cable to the battery.
4. Turn the key to on but do not start.
5. Turn the headlights on.
6. Turn the headlights off.
7. Turn the key off.
Tercümesi.
1. + Kutup başına bağlı olan kabloyu yerinden çıkarın.
2. Kapasitörlerin üzerindeki yükü boşaltmak için, sokmüş olduğunuz + kablo ucunu - uca 30 saniye süre ile temas ettiriniz
3. sokmuş olduğunuz kaloyu tekrar 4 kutup başına takınız,
4. kontağı açın, ancak motoru çalıştırmayın
5. farlarınızı acin
6. Farlarınızı kapayın
7. Kontağı kapayın.
Hocam, Ben bu aralar arabasızım
Avatardaki eski arabam 96 Chevy Blazer S10 du.
Jeep her zaman için sevdamdır ve ilgi alanımdır.
Konu ile ilgili alıntıyıda google da "jeep ecu reset" diye arattım ve bulduğumu ilettim.
Saygılar,
Burak
Hocam, Ben bu aralar arabasızım
Avatardaki eski arabam 96 Chevy Blazer S10 du.
Jeep her zaman için sevdamdır ve ilgi alanımdır.
Konu ile ilgili alıntıyıda google da "jeep ecu reset" diye arattım ve bulduğumu ilettim.
Saygılar,
Burak
Nazif Bey,
Memnuniyet ile, alıntı yaptığım web sitesinde ilk iki yorumu okumuştum, olumlu deniyordu.
Ancak specific Liberty için bakmadım, belki başka yorumların içinde vardır.
Gün içinde uygun bir zaman aralığında bakmaya çalışacağım.
Saygılarımla,
nazif kardeş ingiliceye gerek yok google ana sayfasının sol üstünde çeviri kısmı var oraya bas
çıkan boş yere ingilizce veya başka dili yapıştır çevirsin sana ne uğraşacan
saygılar
nazif kardeş ingiliceye gerek yok google ana sayfasının sol üstünde çeviri kısmı var oraya bas
çıkan boş yere ingilizce veya başka dili yapıştır çevirsin sana ne uğraşacan
saygılar
Oktay Bey,
Net bilmiyorum ama sadece yorum yapabileceğim bu sorunuza.
Aküden + uclu kabloyu ayırınca sistem üzerinden zaten akımı kesmiş oluyoruz. Akünün - kutup başı takılı + kablo dışarıda ve - kutup başına dokunuyor.
Bence problem olmaz, ama denemeden mutlaka iyi bir elektrik ustasından yorum almakta fayda var.
Artı ucu Eksi uca degdirip kısa devre yaptırmayı D e n e m e y i N yarım dakika tutmayı aklınızdan bile gecirmeyin.zaten yapamazsınız uclar erir akü bile patlayabilir.
Eliniz yanabilir veya daha başka tehlikeli şeyler olabilir.
+ kutup başından ayırdığınız + kabloyu istediğiniz yere değdirebilirsiniz.hiç sorun olmaz.sizin dediğiniz sayın tr bozo akünün + ve - kupları birbirine değdirilmez. kabloları akü kutup başlarından ayırdığınızda hiç bir sorun olmaz.akü + kutup başından ayrılan kabloyu - kutup başına yada - kabloya dokundurmanın mantığı sistem içindeki kondansatörlerin(kapasitör) deşarj olmasını sağlamaktır. sistem resetlenecektir.bu işlem yapılırken aracın camlarından biri açık olsun.bazen kapılar kilitli kalabiliyor.