Cfmoto 800 cc özelliklerine baktigimda bir sitede 14 kW yani 20 beygir bir yerde 40 ke yaziyor yani 63 beygir simdi bu iki değerde ayni makina için farkli sitelerde hayta ayni sitede alt üst yazdigi oluyor simdi doğru olan 63 beygir mi 20 mi ki yuki hunter800 cc de 55 beygir buda o civar olmali ama yinede soraym dedim ...herkese çok teşekürler bol çamurlar
Cfmoto 800 cc özelliklerine baktigimda bir sitede 14 kW yani 20 beygir bir yerde 40 ke yaziyor yani 63 beygir simdi bu iki değerde ayni makina için farkli sitelerde hayta ayni sitede alt üst yazdigi oluyor simdi doğru olan 63 beygir mi 20 mi ki yuki hunter800 cc de 55 beygir buda o civar olmali ama yinede soraym dedim ...herkese çok teşekürler bol çamurlar
Cfmoto 800 cc özelliklerine baktigimda bir sitede 14 kW yani 20 beygir bir yerde 40 ke yaziyor yani 63 beygir simdi bu iki değerde ayni makina için farkli sitelerde hayta ayni sitede alt üst yazdigi oluyor simdi doğru olan 63 beygir mi 20 mi ki yuki hunter800 cc de 55 beygir buda o civar olmali ama yinede soraym dedim ...herkese çok teşekürler bol çamurlar
Cfmoto 800 cc özelliklerine baktigimda bir sitede 14 kW yani 20 beygir bir yerde 40 ke yaziyor yani 63 beygir simdi bu iki değerde ayni makina için farkli sitelerde hayta ayni sitede alt üst yazdigi oluyor simdi doğru olan 63 beygir mi 20 mi ki yuki hunter800 cc de 55 beygir buda o civar olmali ama yinede soraym dedim ...herkese çok teşekürler bol çamurlar
Bende öyle düşünmüştüm... Cinli veya bu tur motorların 63 beygir olsa da tam anlamıyla onu yansitmadigi söylenir oda ne kadar doğru bilmiyrm..
Acikcasi
Bende öyle düşünmüştüm... Cinli veya bu tur motorların 63 beygir olsa da tam anlamıyla onu yansitmadigi söylenir oda ne kadar doğru bilmiyrm..
Acikcasi
Bende öyle düşünmüştüm... Cinli veya bu tur motorların 63 beygir olsa da tam anlamıyla onu yansitmadigi söylenir oda ne kadar doğru bilmiyrm..
Acikcasi
Bende öyle düşünmüştüm... Cinli veya bu tur motorların 63 beygir olsa da tam anlamıyla onu yansitmadigi söylenir oda ne kadar doğru bilmiyrm..
Acikcasi
Tabi dediğiniz gibi ama yinede yuksek beygir tork her zaman avantaj sürüş zevkini artiriyor ben bunlari bizim 5.2 v8 cherooke gözüyle bakarim küçük ama biraz
Tabi dediğiniz gibi ama yinede yuksek beygir tork her zaman avantaj sürüş zevkini artiriyor ben bunlari bizim 5.2 v8 cherooke gözüyle bakarim küçük ama biraz
Tabi dediğiniz gibi ama yinede yuksek beygir tork her zaman avantaj sürüş zevkini artiriyor ben bunlari bizim 5.2 v8 cherooke gözüyle bakarim küçük ama biraz
Tabi dediğiniz gibi ama yinede yuksek beygir tork her zaman avantaj sürüş zevkini artiriyor ben bunlari bizim 5.2 v8 cherooke gözüyle bakarim küçük ama biraz