youngsun
Zirve
Arkadaşlar, geçenlerde yetkili servisteki tanıdık ustamızla chip tuningin zararlarını yararlarını tartışırken, Duster'ların 85lik(veya 90lık)leriyle 105(110)likleri arasındaki farkları öğrenelim dedik.
Öncelikle, stage 1 seviyesindeki chip tuningin aracın limit değerlerine ulaşmadığı ancak kurum birikimini önemli derecede arttırdığı ifade edildi.
Neyse, gelelim gene farklara.
85 lik motorlarda radyatör frontalinde intercooler
105liklerde kapasitesi artırılmış kısa tip geniş intercooler
Her iki motorda da delphi ejektörler
85liklerdeki turbo düz, 105liklerde değişken geometrili
Şanzıman 85likte 5 ileri 105liklerde 6 ileri
85liğe göre Güçlendirilmiş krank, kol, kapak, piston vs.
farklı egzantrik, emme vs. ayarları
farklı turbo ve rail basınçları
Öncelikle, stage 1 seviyesindeki chip tuningin aracın limit değerlerine ulaşmadığı ancak kurum birikimini önemli derecede arttırdığı ifade edildi.
Neyse, gelelim gene farklara.
85 lik motorlarda radyatör frontalinde intercooler
105liklerde kapasitesi artırılmış kısa tip geniş intercooler
Her iki motorda da delphi ejektörler
85liklerdeki turbo düz, 105liklerde değişken geometrili
Şanzıman 85likte 5 ileri 105liklerde 6 ileri
85liğe göre Güçlendirilmiş krank, kol, kapak, piston vs.
farklı egzantrik, emme vs. ayarları
farklı turbo ve rail basınçları

