Teşekkür ederim.
Pahalı demeyelim de. Doğru olandan yana kullandık.
Diğeri nasıl bir üründü bilmiyorum. Araştırmam sonucu 850 tl ye olanlar daha doğru gibi göründü
Yanlış bilmiyorsam, standart arka aks iki parçadan meydana gelir. Porya ucu ve aks kısmı. İki parçalı olduğundan aşırı zorlamada porya sıyırabilir veya aks kırılabilir. Özellikle büyük lastiklerde bu ihtimal var. Şapkalı aks kiti tek parçadan meydana geldiği için, porya sıyırma veya aksı. Kırılma ihtimalini azaltır.
Ustalarımızdan daha detaylı bilgi olursa memnun olurum.
Aracın ön tamponunda bulunan ek korkuluk ve sis farlarını söktüm bugün. Amacım araçtaki sade ve nostaljik görüntüyü ortaya çıkarırken aynı zamanda daha güzel olmasını sağlamak. Sizin fikirleriniz nedir ?
Eski : http://imageshack.us/photo/my-images/818/kcu3.jpg/ yada http://imageshack.us/photo/my-images/22/img1736nj.jpg/
Yeni : http://imageshack.us/photo/my-images/27/xt6u.jpg/
Bu arada Benzin otomatiği ile depo arasına küçük bir filtre kiti ekletirdim.( Çok küçük Uygun fiyata alabileceğiniz bu parça, benzin otomatiğine gelen yakıtın filtre edilmesini ve olabilecek kırıntıların engellenmesini sağlıyor. Yani otomatiğin erken bozulmasını engellediği gibi , yanma odalarına temiz benzin gidiyor. Bilginize.Neden fotoğraf eklemediğimi bende anlamadım
Sanki çok çıplak kalmış ama zevk meselesi hayırlı olsun
Benzin filtresi meselesine gelince...
Plastik filtre kullandıysanız yakında filtre emişten dolayı büzülüp tıkanacaktır.
Tecrübe ile sabittir.
Orjinalden şaşmayın ve karbüratöre girmeden önce takılan metal tek giriş çift çıkış filtremizi kullanın.
Bu sayede karbüratöre fazla gelen benzin 2. çıkıştan geri dönüş yaparak deponuza dönecektir.