epey ucuza alınmıyorsa, ben dizel arabayı o km lerde almazdım doğrusu. tek istisna tüm bakımlarının yetkili serviste kayıt altında olması olabilir. çünkü bir aracın 10 yaşından sonra yerinde dursa bile sağı solu eskimeye, dökülmeye başlıyor. plastiği gevrekleşiyor, fitili yırtılıyor vs.
umarım bizi utandıran bir araç olur. güle güle kullanın.
epey ucuza alınmıyorsa, ben dizel arabayı o km lerde almazdım doğrusu. tek istisna tüm bakımlarının yetkili serviste kayıt altında olması olabilir. çünkü bir aracın 10 yaşından sonra yerinde dursa bile sağı solu eskimeye, dökülmeye başlıyor. plastiği gevrekleşiyor, fitili yırtılıyor vs.
umarım bizi utandıran bir araç olur. güle güle kullanın.
50 bin gibi bir fiyata aldım. Yedek parçası sigortasi 53 bine mal oldu. Onlar benim için önemli şeyler değil. Zira çevremde 98 model Pajero lar görüyorum hepsi aslan gibi fitil plastik su bu göze batmiyor
Fotoğraflarda biraz kirli çıkmış ama temiz normalde
Ne yapıldı?
- motor kulakları değişti
-difransiyel fişekleri değişti
-4x4 vakum hortumları değişti
-araç içi ışıklar degişti
Ne yapılacak?
- aks da boşluk var o yapılacak
-şanzıman kulağı değişecek
Simdilik bunlar sorunlarımız. Bu arabadan önce Land Cruiser prado alacaktım, ama bunu aldım. Servis de bir adam verdiğim paranın biraz üstüne bana verirmisin dedi ve kafam takıldı.
Sizce bunu satıp prado almalı mıyım? Yoksa kafanı bulandırma bununla devam mı diyorsunuz?
land cruiser, pajero, range rover gibi lüks arazi araçlarının 2. el ilanlarına bakarsanız hemen hemen hepsi yaşına göre çok yüksek kilometrede. büyük ihtimal sıfır olarak ilk alanlar uzun yolculuklarda kullanıyorlar..bu araçlar her ne ladar arazi donanımlı olsa da uzun yolda da çok zevkli ve konforlu araçlar..
land cruiser, pajero, range rover gibi lüks arazi araçlarının 2. el ilanlarına bakarsanız hemen hemen hepsi yaşına göre çok yüksek kilometrede. büyük ihtimal sıfır olarak ilk alanlar uzun yolculuklarda kullanıyorlar..bu araçlar her ne ladar arazi donanımlı olsa da uzun yolda da çok zevkli ve konforlu araçlar..
konfor anlayışı kişiden kişiye değişir. kimisi için gürültü sarsıntı, hız yapma, virajlara rahat girme önemlidir. kimisi için yükseklik, ferahlık önemlidir.. ben yıllardır iç mekanı yüksek ve ferah, yerden yüksek, nisbeten büyük arabaya bindiğim için binek arabaya binince ruhum sıkılıyor. kimisi de arazi aracına biner çok sarsıntı varmış der bir daha binmez. uzun yola çıkmak için önüme bir bmw binek, bir arazi aracı, pikap da dahil koysanız pikabı bmw' ye tercih ederim. hatta 3. seçenek tır verseniz tırı seçerim. ne kadar yüksek ve büyük o kadar ferah ve zevkli.. bu kişiden kişiye değişir..
konfor anlayışı kişiden kişiye değişir. kimisi için gürültü sarsıntı, hız yapma, virajlara rahat girme önemlidir. kimisi için yükseklik, ferahlık önemlidir.. ben yıllardır iç mekanı yüksek ve ferah, yerden yüksek, nisbeten büyük arabaya bindiğim için binek arabaya binince ruhum sıkılıyor. kimisi de arazi aracına biner çok sarsıntı varmış der bir daha binmez. uzun yola çıkmak için önüme bir bmw binek, bir arazi aracı, pikap da dahil koysanız pikabı bmw' ye tercih ederim. hatta 3. seçenek tır verseniz tırı seçerim. ne kadar yüksek ve büyük o kadar ferah ve zevkli.. bu kişiden kişiye değişir..
Açıklamalarınızda çok haklısınız, bu aracla binek araçlar arasinda hem sinif hem konfor farkı kullanıcıların ihtiyaçlarına ve bakış açılarına göre farklılık gosterir, ben sorumu yanlış sordum, range rover vs lüx suv araçlar asfaltta da kendini ispatlamış araçlar, acaba pajeronun bunlardan eksik kalır yanı var mı? (Bu arada , ailem genişlediği için binek araçtan daha geniş, sorunsuz, uzun ömürlü olan arazi araçlarına geçmeyi düşünüyorum)