Merhabalar,
Aracımda wolf sac jant (6,5Jx16x20,5) ve 235/85R16 M/T lastik vardı.
Kayalar'dan aşağıdaki jantı alırken offset değerine hiç dikkat etmemiştim. Gerçi öyle bir değer belirtilmemiş ama araştırdığım kadarıyla 33mm offset değeri varmış. Yanlışsa düzeltin lütfen. Lastik olarak ise 265/75R16 A/T lastik aldım. http://kayalaroto.com.tr/?p=21&r=10592&Grup1=DEFENDER&Grup2=Defender&Grup3=Aks+Aksam%FD&Grup4=Jant+Ve+Bijon
Direksiyonun tam turlarında lastik iç aksama sürtme yapıyor ve manevra kabiliyeti epey azaldı.
Ekli resimdeki karşılaştırmaya göre, 30mm spacer almam gerekecek.
Göbekteki faturayı kastediyorsun değil mi hocam?
Torna ve freze işini yapacak olan usta arkadaşım, işçilik maliyeti dost işi olacak yani.
Yine de bulaşma mı dersin?
Göbekteki faturayı kastediyorsun değil mi hocam?
Torna ve freze işini yapacak olan usta arkadaşım, işçilik maliyeti dost işi olacak yani.
Yine de bulaşma mı dersin?
Biraz önce Gaye Otomotiv ile görüştüm, 30mm ellerinde yokmuş. Bir ay sonra gelir dediler. Bearmach dediler ama ana sayfalarındaki fotoğraf ile Kayalar'daki birbirine benzemiyor.
Sizin aldığınıza da benzemiyor sanki.
Evet göbekteki fatura tabiki, bir tarafında erkek, diğer tarafta dişi fatura olacak. 400 lira gibi bir fiyat olması lazım spacer'in.Eğer gelecek mallarda faturalı ise alaşım olanlar daha iyidir.
Selam 285 taban lastikte 8" 30mm ofsetli bir jant kullaniyorum surtme yok aldığınız jantta ofset olmayabilir. Flansı demirden yapmayın ben wilys e yapmistim cok ağır oluyor ve arka lastik beni büyük farklada gecti
flanş (spacer) takana kadar direksiyon turunu sonlandıran civataları biraz açın en azından lastiği sürtüp aşındırmazsınız
benim araçta 55mm flanş + 50mm ofsetli jant var uzun süredir öyle kullanıyorum. alüminyum flanşlar da gişonlarda sıyırma yaparken veya çatlama olurken demir olanlarda sıkıntı olmuyor tabi işinin ehli iyi bir ustanın yapmasıda önemli