Konuya cevap ver

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.

Merhaba,


discofreak güzel söylemiş +++


Dilersen kendi araştırmam ve deneyimlerinden yola çıkarak yaptığım sıralama şu şekilde (50000 bütçe için) anlatayım;


1. amaç sadece off road ise;


*HILUX (1998) - 4*4 (ben tek kabin severim ama çiftleri aile için olabilir) kitleri ve parçalarıda var ve ucuz.

*XJ - Bir kere yaptır ömürlük satamazsın, gitmediğin yer kalmaz..

*Defender - Uzun boyluysan sıkıntı olabilir, araç yavaş bunalabilirsin (ama modifiyede sonsuz alternatif:smiley: motor seçeneklerine göre + ve - si çok yazmaya ömrüm yetmez :smiley: proflere ve sanayide ustasına soracan bilgi için..

*Lada NIVA - eşşek meşşek ama krallll :smiley: saygım çok büyük. kimisi 1.6 cı kimisi 1.7 ci net bilgiyi kullanıcılardan almak lazım.


2. amaç yarı offroad yarı asfalt ise;

* ZJ - Ben 5.9 cuyum alırsan 5.9 al derim (bu tamamen kişisel haz) Aracı orjinal modifiyesiz alırsan hem asfaltta hemde hafif offroad için sıkıntı çekmezsin. Ama araziye modifiye edersen (ki 4 lastik bile yeter kimisine) alet için ne kadar para harcarsan o kadar haz duyarsın, turda çıkamayacağın yer olmaz, görüntüde acayip bişey oluyor..

* Discovery- td5 veya v8 :smiley: Aracı orjinal modifiyesiz alırsan hem asfaltta hemde hafif offroad için sıkıntı çekmezsin. Ama araziye modifiye edersen alet için ne kadar para harcarsan o kadar haz duyarsın, turda çıkamayacağın yer olmaz. içi zj den yüksek ve ferahtır. ingiliz atı işte..


3. amaç kır gezisi ve asfalt ise ve aracı offroad a sokarak kırmak istemiyorsan daha doğrusu kıyamam diyorsan (bu önemli)

*kj dizel veya 3.7 farketmez bütçene kalmış..

*nissan pathfinder 3.5 (hazzı 3.3 den çok farklı) dilersen az modifikasyonla off road a uygun hale getirebilrsin. canavar!, benimkini satarsam belki ondan alabilirim, (büyük geniş güçlü parçası benimkinden daha rahat bulunur vs..)

*wj tabiiki.. aleti parana göre istediğine dönüştür. ama bütçeyi fazlasıyla aşar temizi.. ama asla tam offroada kıyamayacaksın :smiley:


ml ve touareg hk bilgim çok yok, zamanında soğutmuşlardı beni.. ama fiyatından fazladır havası :smiley: Suzuki vb lada boyutunda canavar offroad aletler var onlarada saygım büyük..


bu arada cj lerden bahsetmiyorum onlar başka bir sınıf bence :smiley:


Hile yapmak istersen Orman bakalığının vs. ihaleleri var oradan bir hilux 4x4 çift kabin kap,  2000 tl harca zevkini alırsan karar ver derim buda bir seçenek.. araç ölümsüz.. Ondan sonra ne istediğin daha doğrusu ne istemediğin belli olur.


İnşallah gönlüne göre bir şeyler bulursun.. Ben buldum, birbirimizin dilinden anlıyoruz :smiley:




GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,900
Mesajlar
1,525,269
Kayıtlı Üye Sayımız
166,695
Kaydolan Son Üyemiz
Germiyanoglu

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst