5.9 G.c Limited Lx

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan highoutput Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 28
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 5,070
Bu arada araç hala sanayide , bakimlar bugün başladı , tüm sıvılar filtreler değişecek , tüm kontroller ve testler yapilacak , bir hafta sonra anca alırım sanırım.Teslim aldıktan sonra tüm gozlemlerimi burada paylasirim , yorumlar ve öneriler için tskler , paylaşımlarınızı bekliyorum , yol gösterici olacak , selamlar saygilar

HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Etiketler
Sakın gaza gelmeyin sonradan çok pişman olursunuz, benimki de sizinkine yakın orijinal, evvelki sahibinin taktığı flanşları ve yükseltme kitini bile söktüm. Off road için alın bir defender oyuncak gibi oynayın derim Ha ayrıca 5.9 orijinal haliyle bile off roadda benim diyenlere ot yoldurur ama ben ona pek kıyamıyorum
 

Selam arladaslar , yaklaşık uç hafta aracın sorunlarını gidermekle geçti

HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Yaklaşık on yildir aracın sürücü yağ değişimi yapmamış eksildikce ilave etmiş , ilk is yağ değiştirip deneme yapıldı , araç yatak vuruyordu , motor alttan sokuldu krank iyi durumda fakat yatakların değişmesi gerekiyordu, istanbuldan orijinal yataklar geldi ve motor toplandi

HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Motor yerine takıldı mars basıldı araç çalıştı , buraya kadar herşey iyiken kesilen egsozun takilmasi icin egsozcuya girdigimizde araç çalışmadı teklemeye başladı , bizde moraller sıfır oldu

HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Krank pozisyon sensoru , bujiler , distribütör kapağı değişti araç çalıştı , şükür dedik testlerimizi yaptık eve gittik , ertesi sabah biraz yol yapayım dedim , 40/50 km yürüdükten sonra drive modunda araç gitmemeye başladı , geri viteste yürürken d,1,2 viteslerde yürümüyor biraz bekledikten sonra toparlaniyor sonra tekrar ayni numarayı yapıyordu , aracı çekici ile sanayiye geri goturduk , şanzıman yagi filtre değişti , deneme yapıldı sonuç ayni şanzıman sokulup sanzimanciya gitti balatalar aşınmış balatalar degisti , şanzıman geldi araca taktik , herşey iyi güzel teste çıktık , bi sure sonra şanzıman yagi boşalttı , alttan bakıldığında yağ hortumu patlamış , daha önce orijinali bakir olan yağ hortumu kırılmış yerine kelepçe ile , basınca dayanıklı hortum takılmış , buda bi sebepten patlıyor iki sefer denedik yine patladı , en son dükkâna çekip bakir hortumu çıkarıp iki uca rekor yaptırıp basınca dayanıklı daha kalın bi hortum taktik ve nihayet mutlu sona ulastik

HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Çöken tavan döşemesi ve direksiyona kaplama yapıldı , su an günlük kullanıma aldık

HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

işte emek aracı.
hayırlı olsun, umarım evladiyelik bir araç olur. çok emek vermişsiniz.
kişisel önerim -> borla egzoz ve at lastik taktırın. ardından işi bilen birisine güzel bi pasta cila yaptırın.
aracın son durumu nedir, fotoğraf gönderebilirseniz daha çok öneride bulunabiliriz.
tekrardan hayırlı olsun.
 

Çok tskler
diğer arazi aracim in şanzımanı dağıldığı için su an sıra onda , su an bu hali ile kullanmayi düşünüyorum , diğerini cikarayim ondan sonra dediginz gibi at lastik vs vs yaparız inş , foto yarin paylasirim , selamlar


HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi