5.9 G.c Limited Lx

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan highoutput Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 28
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 5,067

Etiketler
forumdaşlar merhaba ,

uyuyan cherokee konularını biraz hareketlendirelim , daha önceleri beni tanıyanlar bilir 4.0 karekasa ile burada beraber olduk , fakat maalesef İzmir de amerikan sahibi olmanın olumsuz yönlerini yaşadıktan sonra çok sevmeme rağmen 4.0 highoutput xj yi satıp , Korando kj 2.9 ile yola çıktım , pek tanınmayan bu aracı kısa zamanda Egeoffroad kulubümüzde ve ülkemiz piyasasında tanıtma şansı yakaladım , üzerinde uzun zaman emek harcayarak offroad camiasında hakettiği yeri buldu , bu esnada amerikan konusunda deneyimli ve müşterisini yolunacak kaz olarak görmeyen ustalarımız ile tanıştım ve sağlam teknik destek ile tekrar amerikan a dönüş yaptım, offroad yaşantıma yeni heyecan getirmesi açısından , yıllarca bir bayan tarafından sadece işe gelip gitmesinde kullandığı , son bir yıldırda garajda bırakıp kullanmadığı , çok nadide sayılabileck bu orijinal 5.9 ile yollarımız kesişti, aracı sadece fotolarından görmeme rağmen el sıkışıp aracı aldım , aynı gün akşam üstü aracı gördüm , ve hoşlanma aşka dönüştü
 

5.9 bir süre daha sanayide kalacak tüm sıvı ve filtre değişimleri , yaştan dolayı eskiyen vadesi dolan parçaların değişimi , tüm bakım onarımlar sonrası aracımızı sanayiden çıkarıp , günlük kullanıma alacağız. Aldığımdan beri kafmda deli sorular dönüp duruyor , sizlerede danışmak isterim , önümde 3 ihtimal var ;

1 ) aracı aldığım gibi aynı orjinallikte muhafaza mı edeyim ?

2) çok ufak yapılandırma ile araziye daha uygun halemi getireyim ( 5 cm yükseltme , at lastik , flowmaster egsoz vs vs ) ?

3) yavaş ve itinalı olarak profosyonel ürünler kullanıp tam bir arazi canavarı haline mi getirelim ?

yorumlarınızı önerilerinizi bekliyorum , selamlar saygılar
 

öncelikle araç hayırlı olsun, yeni bir konu başlığı doğacak galiba

bunu bende gördüm ilanda, hatta acayip hoşuma gitti, kendi aracım olmasa düşünürdüm

benim tavsiyem kesinlikle 3 değil........ bu araç da diğer 5.9 lar gibi ziyan olmasın, olabileceği en orijinal halde koruyun..

5cm yükseltme eğer kit ile yapılacak ise OK, (sanırım üzerinde orijinal helezonlar ve süspansiyonlar var, bu yüzden Bilstein içeren bir kit ile değişim süper olur)
diğer yandan flowmaster ı çıkardığı abartı sesten dolayı sevmiyorum, ben de arayış içerisindeyim, bulursam düzgün bişi paylaşırım
 

Sevgili @muavis iyi dilekleriniz ve tavsiyeleriniz icin tskler , sanayi ve offroad çevremde ve bilhassa eşim, sizinde dediğiniz gibi bu aracı orijinal halde birakip muhafaza etmemiz yönünde , buyuk ihtimal bir sure orijinal haliyle kalacak , ama offroad ortamında ne kadar sure bu şekilde kalır bende bilmiyorum

HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Yarin sanayide olucam , su anda tavan dosemesi ve direksiyon kaplaması yapıldı , yapılanları ve yapılacaklar buradan paylaşmaya devam edicem , selamlar saygılar

HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

benim fikrimde orjinal olmasından yana kaliteli parçalarla 5 cm yükseltilebilir arazi lastiğide olabilir
 






Kesinlikle 1, araç gerçekten göründüğü ve anlattığınız gibiyse 10 yıl sonra 65' Mustang fastback ayarında klasik olacaktır. Asla ziyan etmeyin, zaten ülkemizde bu araçların orijinalliğini bozup ziyan eden yeterince mal var, 2 veya 3 için alın bir tane 5.2 ziyan edin.
 


Orjinal iyidir. Hatta tüpsüz dayanabilirseniz daha iyidir.
Geçen yıl 5.2 birini tüpsüz alacaktım ama sahibi vazgeçti.
İnatla tüpsüz kullanmayı bile kafaya koymuştum.
31 A/T lastik ile görüntü de süper olur.
Piknik, hafif offroad için de ideal olur.
Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın.
 


Offroad aracim var , benimde ama offroad ortamında ne olur ne olmaz onu ongoremiyorum
grubumuzda 3.şık 5.9 lar var , inşallah gaza getirmezler bizi


HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Çok tskler , yorumlariniz tavsiyeleriniz için


HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi