3 kapı vitara...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan suleymani Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 30
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 5,585

suleymani

Kamp II
Mesajlar
203
Tepkime Puanı
0
1 yıldır kullandığım 99 3.5 pajeromu satmak üzereyim,2.araba olarak kullanmak üzere(hafta sonları binmeye) 1,6 jlx düşünüyorum,kısa kasanın avantajından! faydalanmak düşüncesiyle 3 kapı vitara almak niyetim var,kafama takılan bazı sorular var bilgili ve tecrübeli arkadaslardan yardım bekliyorum;
* 3 kapının denge sorunu varmıdır?modifiyesinden sonra(yükseltme kiti vs..)olurmu?

* Benzinle kullanımda tüketim nasıldır?

* Fazla tercih edilmeyişinin bagaj ve yolcu kapasitesi dışında nedenleri varmıdır?

* Kullanım amacıma yönelik daha isabetli tercihler var ise tavsiyede bulanabilirsiniz...
 

Etiketler
Ynt: 3 kapı vitara...

suleymani' Alıntı:
1 yıldır kullandığım 99 3.5 pajeromu satmak üzereyim,2.araba olarak kullanmak üzere(hafta sonları binmeye) 1,6 jlx düşünüyorum,kısa kasanın avantajından! faydalanmak düşüncesiyle 3 kapı vitara almak niyetim var,kafama takılan bazı sorular var bilgili ve tecrübeli arkadaslardan yardım bekliyorum;
* 3 kapının denge sorunu varmıdır?modifiyesinden sonra(yükseltme kiti vs..)olurmu?
* Benzinle kullanımda tüketim nasıldır?
* Fazla tercih edilmeyişinin bagaj ve yolcu kapasitesi dışında nedenleri varmıdır?
* Kullanım amacıma yönelik daha isabetli tercihler var ise tavsiyede bulanabilirsiniz...

İyi günler!
Ben 3 kapı vitarayı ikinci araç olarak kullanıyorum. Benim kullandığım araç şu an için standart. Önümüzdeki hafta 1 1/4'' yükseltme işlemi yapilacak. Denge ile ilgili sorunuza bu nedenle cevap veremiyorum. Fazla tercih edilmemesinin sebebi bence ülkemizde 3 kapı araçlara soğuk bakılması. (Malum Avrupada ülkemiz ''Sedan Cenneti'' olarak adlandırılıyor.) Keyifle kullanabileceğiniz bir araç ben tavsiye ederim.
Aracı LPG ile kullanıyorum, tüketim rahatsız edici değil Selamlar.
 

Ynt: 3 kapı vitara...

kısa ve öz anlatmaya çalışacağım :smiley:

bu güne kadar arazide sırasıyla: bronco, cj, cj, xj, liberty, cj, suzuki (vitara3K) kullandım ve hala vitaraya biniyorum...

jeep markasından anladığım kadar suzukiden hayatta anlamam.. hatta almıyordum zorla ve siddetle tavsiye ettiler... Belki beni tanıyosunuz bilemem ama inanın şuan kullandığım vitarayı benim kadar sınırlarını zorlayan 100 kişiden belki 10 kişi vardır yada yoktur fazla abartmak ukalalık yapmak istemem... bu konuyu okuyan ve beni tanıyan arkadaşlar varsa zaten hemen söylerler :smiley: her araziden çıktığımda servise götürürüm bişeyi varmı diye sağına soluna baktırırım...

Servise girince selamlaşmadan sonra ağzımdan çıkan tek kelime "bugünde kıramadım bu arabayı" olur..

Ayrıca yine abartmak gibi olmasın ama benim arazide anlam veremediğim ve bir türlü çözemediğim tek araçtır. Otomatik vites olmasına rağmende bir türlü pes demeyen ve bıkmadan usanmadan beni çekebilen bi araçtır.

Şunuda belirtmek isterimki; Vitara aldıktan sonra ekonomim düzeldi. Benzinli kullandığım halde...

Bence düzgün bir vitara bulup günlük olarakta kullanabilirsiniz..

Söylediklerimi yanlış ve ukalalık olarak algılamayın ve kimse algılamasın ama ben bir türlü kıramıyorum bu aracı :smiley:


selamlar.....
 

Ynt: 3 kapı vitara...


Süleyman Selamlar,
Modifiye parçası bulunur,ve birçok araca göre ucuz hazırlananabilir araçtır,
Kullanmayı bilirsen kırmak zordur,
kısa şasenin arazi avantajı zaten malum.
Hiç bir yere takılmadan ,kasanın hafifliği avantajını da kullanararak ummadık işler yapar,

31 civarı lastik kullanırsan ,güçte belirli bir kaybı hissedersin,
daha büyük lastik için alt takımda ciddi oynamalar yapman gerekir,
çamur parkurlarında ,ağır ve büyük tekerlekli bir aracın izinden giderken zorlanırsın.
Uzun soluklu rampalarda hız düşer,yada bendeki düşüyordu.

Vergisi,parçası,yakıt sarfiyatı ,arazi becerisi,
hepsinde avantajlıdır, alacağın modele göre 15-20 ye araç tamamen biter.

Aracı alırken temiz,yıpranmamış bir araç bul,
sonra lego gibi oynarsın,
gerek arazide gerekse yolda çok zevk alacağın bir araç olur,
 

Ynt: 3 kapı vitara...

ayna mahruti'ye ufak bi operasyonla yokuşta bayılma gibi sorunlar ortadan kalkıyor..

ayrıca 31" lastiği standart vitara arazide çevirebileceğini pek sanmıyorum...
 



Ynt: 3 kapı vitara...

çok doğru bir tanımlama özellikle yakıt ekonomisi açısından eski bir nivacı olarak söylüyorum
 

Ynt: 3 kapı vitara...

Mithatcan' Alıntı:
ayna mahruti'ye ufak bi operasyonla yokuşta bayılma gibi sorunlar ortadan kalkıyor..

ayrıca 31" lastiği standart vitara arazide çevirebileceğini pek sanmıyorum...
Bende döneceğini pek zannetmiyorum,
güç kaybıyla beraber ,uygulayanlar oldu ,araç gidiyor dediler,
tabi burada gitmekten kasıt ne ,o tartışılır.
Kafamda hep 31 lastiği olan ,ayna mahrutiyle güç kaybını dengeleyebileceğim bir vitara var ;D ;D ;D
 


Ynt: 3 kapı vitara...

ilginize teşekkür ederim,arabayı bugunlerde almam lazım,bildiginiz araçlar varsa burda paylasırsanız memnun olurum,kerim abi size ayrıca teşekkür ederim...
 

Ynt: 3 kapı vitara...

suleymani' Alıntı:
ilginize teşekkür ederim,arabayı bugunlerde almam lazım,bildiginiz araçlar varsa burda paylasırsanız memnun olurum,kerim abi size ayrıca teşekkür ederim...
Süleyman rica ederim,
Erenin aracı zaten gördün,
antalya gezisinde , uzun yolda peşimizden ayrılmadı,
çamurda ,karda ,kumda hiç bir yere takılmadı,
hatta karda yol açtı,
ekonomisi vergi cabası,
Erenle görüş aracı incele,çok başarılı bir araç.
 







Ynt: 3 kapı vitara...

Mithatcan' Alıntı:
benim araba 99 model otomatik vites tek kapı vitaralardan

km sayacı 160 en son ve 160 çok rahat yapıyo çokta az yakıyo sevdim ben bu vitaraları

yakıt konusunu açarmısınız,lpglimi kullanıyorsunuz,100 km kaç lt yakıyor?
 



Ynt: 3 kapı vitara...

Mithatcan' Alıntı:
bende 30" lastik var..

30.9,5.15 bf kullanıyorum. ve son suzuki gezisinde harikalar yarattım diyebilirim..

İyi akşamlar.
Aracınıza kupa yada süspansiyon yükseltme işlemi uygulandı mı ?
Anladığım kadarıyla ayna mahruti değişimini yapmışsınız, ayna mahruti değişimi yapılmadan belirttiğiniz ebattaki lastik takıldığında araç çok fazla zorlanıyor mu?
Selamlar.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,840
Mesajlar
1,524,315
Kayıtlı Üye Sayımız
166,631
Kaydolan Son Üyemiz
drcard

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst