Mehabalar 2 yıl önce aldığım aracımı günlük şehir içi kullanımımın çok artması ve 300tdi dizel defender aramam sebebi ile satıyorum. Özellikler şu şekilde;
ORJİNAL İNGİLİZ ÜRETİMİ VE GÜMRÜK GİRİŞLİDİR
ÖZEL SERİ LAND ROVER 110 COUNTY MODELİDİR TR DE ÇOK NADİR BİR KASADIR
1986 MODEL ORJİNAL GÖĞÜSTEN KLİMALI (A/C) (SONRADAN TAKILMA GÖĞÜS ALTI MODELLERDEN DEĞİL DİREK GÖĞÜSE MONTE ORJİNAL KLİMADIR)
3.9 V8 Land Rover Discovery Motor Ruhsata işli (fabrika çıkış verisi 185hp dir, fakat aracımda dereceli egsantrik ve edelbrock karburator oldugu için muhtemelen +210hp civarı güç alıyoruz)
DERECELI EKSANTRIK MILI
Off Road kitli EDELBROCK KARBURATOR
DISCOVERY DERİ ON KOLTUKLAR
ARKADA IKI BAGIMSIZ DERİ KOLTUK (fotoğraflarda arkada 3 koltuk görünüyor ortadaki bej koltuğun yerinde orjinalde buz dolabımız var fakat yer sıkıntı olduğu için oraya geçici koltuk koyduk. Satılırken orta koltuk sokulup buz dolabı eklenecektir)
RUHSATA İŞLİ LPG
RN 380 ŞANZUMAN
ÖN ARKA DİSK FRENLER
HİDROLİK DİREKSİYON
ARKADA PORT BAGAJDA ÖZEL YAPIM ALUMİNYUM PASLANMAZ AVADANLIK
ÖZEL YAPIM PORT BAGAJ
ÇEKİ DEMİRİ RUHSATA İŞLİ
ÖZEL YAPIM 2 KİŞİLİK ARAÇ ÜSTÜ ÇADIR
ÖNDE DETROIT TRUETRACK KİLİTLİ DİFERANSİYEL
ARKADA ARB AIRLOCK KİLİTLİ DİFERANSİYEL
TAVAN SPOT SETI 4 ADET
AGAC YASLAMAYA KARSI YAN BARLAR CELIK
TAKVIYELI HEAVY DUTY ROT KOLLARI
BRITPART HEAVY DUTY 2" (INC) HELEZONLAR
BRITPART HEAVY DUTY 2" AMORTİSORLER
285 / 75 / 16 NANKANG LASTİKLER (YEPYENİ)
16 INC 30 OFSET JANT
JANT GÖBEKLERİ İÇİN ÖZEL KESİM BİLEZİK (BALANS PROBLEMİ YAŞAMAMK İÇİN)
UZAKTAN KUMANDALI KEVLAR HALATLI VINC
ÇEKİ DEMİRİ
SAĞLI SOLLU ÇİFT ÇIKIŞ 60LIK KALIN BORU ÖZEL YAPIM EGSOZ SİSTEMİ
ŞNORKEL
IPHONE-IPOD BAGLANTI PORTALI (ARAÇTA TEYP YOKTUR TELEFONUNUZU VEYA MP3 ÇALARINIZI BU PORTALA BAĞLAYIP O ŞEKİLDE MÜZİK DİNLERSİNİZ)
SARJ ICIN 750W BLACK AND DECKER INVERTER, USB CIKISLI
ARKADA IKI ADET ALPINE HOPARLOR
ONDE IKI ADET SU GECIRMEZ MARIN HOPARLOR
1000 LIK CADENCE WOOFER
ALPINE 40W AMPLIFIKATOR
DAHILI KABIN AYDINLATMA
PRESİDENT CB TELSIZ VE ANTENI (HARRY II)
ONDE ORIJINAL CELIK VINC TAMPONU
YENI TIP EL FRENI
UZAKTAN KUMANDALI KAPI KILITLERI
120VA BUYUK TIP ALTERNATOR
KABIN ICI KOL DAYAMA VE SAKLAMA DOLABI
FASILALI SILECEKLER
PERFORMANS TIPI BENZIN POMPASI
CIFT AKU TERTIBATI (TERTİBATI HAZIR FALAT 2. AKÜ ALMADIM)
KOMPLE KABIN IZOLASYONLU
BUZ DOLABI
Kısada bir bilgi vermek gerekirse , aracın boyası orjinal boyadır 86senesinde fabrikada boyandıgı yeşildir. Bu sebeple ben yeniden boyatmaya kıyamadım orjinalliği bozmamak adına. İngiliz olmasının avantajı ne derseniz ingiliz ve otokar Defenderlar arasında 5mm ye kadar şase kalınlıgı farkı bulunur. Malzeme ve işçilik kaliteside kendini belli edecektir. Aracım hiç sökülüp toplanmamış olmasına rağmen 98model bir Tdi kadar konforlu sessizdir sağı solu oynamaz. Bunun dışında araçta aldığımızda enjektör sistemi mevcuttu yani motor beyinliydi. Bu sistemde sorun yaşadığımız ve performans kaybı yaşadıgımız için Edelbrock karburatore donduk. Off Road cu değilim araç tamamen uzun yol amaçlı kullanılmıştır uzerindeki off road donanımı aldıgımda üzerindeydi yani dif kilitlerini falan ben takmadım. Karburatoru yeni takılmıştır dolayısıyla motor bakımlarıda bu vasıta ile yapıldı. Aynı zamanda yürüyende elden geçti. Son 1 ay içerisinde 10bin TL masraf ettik binicez diye fakat işim dolayısıyla şehir içi kullanımımın artması sebebi ile dizel bi araç aramaya döndüm. İstanbul trafiğinde lpg de 55 70kurus civarı bir yakıtı var kullanıma bağlı olarak. Uzun yolda bu rakam 45 lere iniyor. İlan fiyatım 65.000TL fakat geniş bir pazarlık payım olabilir. Bunun dışında takas sadece üste 10.000 15.000TL alabileceğim 300tdi veya 200tdi 110 yada 130 kasa defender ile olur.
ORJİNAL İNGİLİZ ÜRETİMİ VE GÜMRÜK GİRİŞLİDİR
ÖZEL SERİ LAND ROVER 110 COUNTY MODELİDİR TR DE ÇOK NADİR BİR KASADIR
1986 MODEL ORJİNAL GÖĞÜSTEN KLİMALI (A/C) (SONRADAN TAKILMA GÖĞÜS ALTI MODELLERDEN DEĞİL DİREK GÖĞÜSE MONTE ORJİNAL KLİMADIR)
3.9 V8 Land Rover Discovery Motor Ruhsata işli (fabrika çıkış verisi 185hp dir, fakat aracımda dereceli egsantrik ve edelbrock karburator oldugu için muhtemelen +210hp civarı güç alıyoruz)
DERECELI EKSANTRIK MILI
Off Road kitli EDELBROCK KARBURATOR
DISCOVERY DERİ ON KOLTUKLAR
ARKADA IKI BAGIMSIZ DERİ KOLTUK (fotoğraflarda arkada 3 koltuk görünüyor ortadaki bej koltuğun yerinde orjinalde buz dolabımız var fakat yer sıkıntı olduğu için oraya geçici koltuk koyduk. Satılırken orta koltuk sokulup buz dolabı eklenecektir)
RUHSATA İŞLİ LPG
RN 380 ŞANZUMAN
ÖN ARKA DİSK FRENLER
HİDROLİK DİREKSİYON
ARKADA PORT BAGAJDA ÖZEL YAPIM ALUMİNYUM PASLANMAZ AVADANLIK
ÖZEL YAPIM PORT BAGAJ
ÇEKİ DEMİRİ RUHSATA İŞLİ
ÖZEL YAPIM 2 KİŞİLİK ARAÇ ÜSTÜ ÇADIR
ÖNDE DETROIT TRUETRACK KİLİTLİ DİFERANSİYEL
ARKADA ARB AIRLOCK KİLİTLİ DİFERANSİYEL
TAVAN SPOT SETI 4 ADET
AGAC YASLAMAYA KARSI YAN BARLAR CELIK
TAKVIYELI HEAVY DUTY ROT KOLLARI
BRITPART HEAVY DUTY 2" (INC) HELEZONLAR
BRITPART HEAVY DUTY 2" AMORTİSORLER
285 / 75 / 16 NANKANG LASTİKLER (YEPYENİ)
16 INC 30 OFSET JANT
JANT GÖBEKLERİ İÇİN ÖZEL KESİM BİLEZİK (BALANS PROBLEMİ YAŞAMAMK İÇİN)
UZAKTAN KUMANDALI KEVLAR HALATLI VINC
ÇEKİ DEMİRİ
SAĞLI SOLLU ÇİFT ÇIKIŞ 60LIK KALIN BORU ÖZEL YAPIM EGSOZ SİSTEMİ
ŞNORKEL
IPHONE-IPOD BAGLANTI PORTALI (ARAÇTA TEYP YOKTUR TELEFONUNUZU VEYA MP3 ÇALARINIZI BU PORTALA BAĞLAYIP O ŞEKİLDE MÜZİK DİNLERSİNİZ)
SARJ ICIN 750W BLACK AND DECKER INVERTER, USB CIKISLI
ARKADA IKI ADET ALPINE HOPARLOR
ONDE IKI ADET SU GECIRMEZ MARIN HOPARLOR
1000 LIK CADENCE WOOFER
ALPINE 40W AMPLIFIKATOR
DAHILI KABIN AYDINLATMA
PRESİDENT CB TELSIZ VE ANTENI (HARRY II)
ONDE ORIJINAL CELIK VINC TAMPONU
YENI TIP EL FRENI
UZAKTAN KUMANDALI KAPI KILITLERI
120VA BUYUK TIP ALTERNATOR
KABIN ICI KOL DAYAMA VE SAKLAMA DOLABI
FASILALI SILECEKLER
PERFORMANS TIPI BENZIN POMPASI
CIFT AKU TERTIBATI (TERTİBATI HAZIR FALAT 2. AKÜ ALMADIM)
KOMPLE KABIN IZOLASYONLU
BUZ DOLABI
Kısada bir bilgi vermek gerekirse , aracın boyası orjinal boyadır 86senesinde fabrikada boyandıgı yeşildir. Bu sebeple ben yeniden boyatmaya kıyamadım orjinalliği bozmamak adına. İngiliz olmasının avantajı ne derseniz ingiliz ve otokar Defenderlar arasında 5mm ye kadar şase kalınlıgı farkı bulunur. Malzeme ve işçilik kaliteside kendini belli edecektir. Aracım hiç sökülüp toplanmamış olmasına rağmen 98model bir Tdi kadar konforlu sessizdir sağı solu oynamaz. Bunun dışında araçta aldığımızda enjektör sistemi mevcuttu yani motor beyinliydi. Bu sistemde sorun yaşadığımız ve performans kaybı yaşadıgımız için Edelbrock karburatore donduk. Off Road cu değilim araç tamamen uzun yol amaçlı kullanılmıştır uzerindeki off road donanımı aldıgımda üzerindeydi yani dif kilitlerini falan ben takmadım. Karburatoru yeni takılmıştır dolayısıyla motor bakımlarıda bu vasıta ile yapıldı. Aynı zamanda yürüyende elden geçti. Son 1 ay içerisinde 10bin TL masraf ettik binicez diye fakat işim dolayısıyla şehir içi kullanımımın artması sebebi ile dizel bi araç aramaya döndüm. İstanbul trafiğinde lpg de 55 70kurus civarı bir yakıtı var kullanıma bağlı olarak. Uzun yolda bu rakam 45 lere iniyor. İlan fiyatım 65.000TL fakat geniş bir pazarlık payım olabilir. Bunun dışında takas sadece üste 10.000 15.000TL alabileceğim 300tdi veya 200tdi 110 yada 130 kasa defender ile olur.