3.2 Did Dakar Versiyonu Nedir ? Ne Degildir.?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan oguz1134 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 186
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 109,578
kullanım kitapçığında yazar

fakat kitapçık yoksa ATF SpIII veya markalardaki muadili yağ olmalı ayrıca filtre değişimide yapılmalı
düz vites içinde SAE 80/90W GL-5 olmalı

arazi şanzımanı 75W-85W GL-4

diff yağları SAE 80/90W GL-5
lsd olanlar için LS 90
 



Teşekkür ederim . Bahsettiğiniz yağların muadili hangileridir.
Bazı forumlarda yağın değişmesine gerek olmadığı da yazıyor.
Malum böyle küçük yerde usta bulmak da zor. Ne kadar yağı Nereden almam gerektiğini bilmiyorum.
filitreyi de nerden temin edebilirim.

Sırf 4 yıllık bakımını yapmak için bir ara 1000 km yapıp İstanbula gelip sanırım ilfer oto bu işi biliyormuş gelmeyi düşündüm. (tabi gelmişken bir de çeki demiri taktırmayı)

Sizleri de bu sorular ile meşgul ettiğim için özür dilerim.
 

özür dilemenize gerek yok forum mantığı budur bilen cevaplar

yağ satan yerlerde bir muadil kataloğu bulunur genelde kendi markalarında en azından hangi modele denk geldiğini bilmek açısından

filtre servislerde yada ilfer otodan temin etmek mümkün aslında gelip ilfer otoda hem bakım hemde komple kontrol ettirmek en mantıklısı

lt olarak ta modellere göre değişiyor siz NP olanı dikkate alacaksınız
NL: 8.5L, NM/NP 9.3L, NS: 9.7L, NT:10.9L

manuel olan 3.2L

arazi şanzımanı 2.8L

ön diff 1.2L
arka diff 1.6L

ingilizce varsa aşağıdaki link yardımcı olabilir
Gen3 : DIY - Auto Transmission fluid change - Pajero 4WD Club of Victoria Public Forum
 


aha iste pajeroya yakisan videolar.. pajero III un de tipi ayri bi guzel..
 



bu sabah evela kontagi ilk cevirip gostergedeki isiklarin yanmasini beklerken, sonra da motoru calistirdigim anda araba ikaz sinyalleri verdi. ne oluyo diye dusunurken sinyallerle birlikte orta konsolun ustundeki bilgi ekraninda yol ve buz isareti belirdi.. demek ki alette boyle bi uyari sistemi varmis.. ya ben cok dinazorum ya da yeni arabalarda var.. bu sabah hava sadece iki dereceydi bu arada.. gece de eksi derecelere dusmustu..
 

dış ısıyı ölçen araçlarda derece sıfıra yaklaştığında uyarı verir çok marka model sesli olmasa da ekranında yazılı olarak
 

dış ısıyı ölçen araçlarda derece sıfıra yaklaştığında uyarı verir çok marka model sesli olmasa da ekranında yazılı olarak
tesekkurler.. bi de.. araba dizel.. e ukrayna nin sogugu da malum.. olmadik bi kis sabahinda, araba marsa bastiginda calismamazlik eder mi ? ederse ne yapicas ?
 

çok soğuk zamanlarda kaliteli bir usta tavsiyesi kontağı açın kızdırma bitsin bir daha kapatıp açın ikinci kızdırma bitince marşa basın derdi genelde doğuda çalıştığımız zamanlarda çok soğuklarda iş görmüştü tavsiye edebilirim

mazotunuz bölgeye uygun olduğundan yakıt sıkıntısı olmaz diye düşünüyorum
 

yaw kusura bakmayin.. bu kizdirma ne demek ? ukrayna daki dizelin kalitesinden de supheliyim acikcas
 



kusur yok forum mantığı soracaksınız bilen cevaplayacak

kontağı açtığınızda bir sarı ışık olarak yanar ve sonra söner bu ışık yanarken motorun kızdırma bujileri yakıt odasını ısıtır ki mazot kolay alev alsın

eklediğim resimde kırmızı daire içine aldım dikkat edeceğiniz ışığı
 

bu derece detayli ve resimli aciklamaya mutesekkirim.. ben de o neyi simgeliyo diye merak ediyodum.. bi de onun yaninda olan ve resimde water trap light diye yazani.. cunku bu ikisi daha evelki araclarimda olmayan simgelerdi.. bilgilere tekrar tesekkurler.. biseye de dikkat ettim kontagi cevirdiginde gosterge tablosunda yanan isiklar arasinda ilk sonen o kizdirma isigi oluyo..
 



doğrudur ısınma havanın sıcaklığına göre uzun veya kısa yanar
sorun soyleyelim kosesini de gectiniz icten tesekkurler.. hava sadece +2 (iki) derece falanken gece boyunca da disarda -5 ler bile olmusken de, yine ilk sonenlerden bi tanesi o.. demek bu kadar cabuk isitiyo yakit odasini yavrum bujiler..
 
Son düzenleme:



bujiler sorunusz ise öyle olmak zorunda -15 derecelere kadar sorun olacağını sanmam

fakat düşük ısılarda performans veren yağ kullanın
 

SON KONULAR - FORUM