2005 Jeep Liberty 3" Yükseltme Ve Kumho At51 Uygulaması

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan gurcanbulut Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 48
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 24,714

Uygulama sonrası araç hakkındaki görüşünüz

  • Vaaauuvvv Harika Olmuş

  • Bence Güzel Ama Daha iyi olabilirdi sankim

  • Pek Hoşuma gitmedi

  • Afedersinde bi halta benzememiş


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.
Yükseltme için 5cm fiberden yapacağız. Fakat jant için spacerleri olduğum yerde yapamiyorlar. Önce onu halledip sonra yükseltmeye baslayacagim. Şimdilik ayın 15'ine kadar lastik fiyatı arastiracagim. Kısmetse diğer işler de peşinden gelecek.
Aklıma takılan ise 5cm get sonrası amortisör kısa kalır mi
 

5 cm sorun olmaz. Ama önde fiber olurmu iyi araştırmak lazım.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

fiber olayını bulunduğum yerde xj 4.0 kullanan bir kaç kişiye sordum, sorun çıkmadığını söylediler. Denemeye değer geldi.(gerçi xj önler sabit aks, aynı dayanımı kj gösterir mi?bilemedim..)
şuan aklımdaki soru ise jantları ofsetli bir modelle değişmek mi yoksa spacer ile orjinalleri dışa mı almak..
ebat önerisi olan var mı?
245-70-16 düşünüyorum ,ya da iyi fiyata bulabilirsem 255-70-16
 

245/70/16 kullanıyorum. 3" yükseltmeye en büyük kullanılacak lastik bence bu. 0 ET jant ile tabi ki...
Ben görsel değişikliği yapmak için jantları değiştirdim birazda. Orjinal jantlar hoşunuza gidiyorsa hiç değiştirmeyin 3-4 cm spacer işinizi çok rahat görecektir...
 


Fiber le nasıl oluyormuş ilk defa duydum fiber darbeleri emicek güçte değilki ployamid poliüretan teflon alüminyum bu tarz malzemeden yapılır benim bildiğim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 





Bu gün lastik arama işini hizlandirdim. Rize'de bfg at buldum ama KO2 değil. Ko2 için birkaç gün beklemek lazım dediler. Kararsizim..
 


güle güle kullanın gürcan bey harika görünüyor aracınız. Rough cauntry hatrı sayılır bi kit, fakat önde metal takoz var konforu etkiliyor mu ,nasıl oldu haliyle yayın esnekliğini yitirdi mi ? bende düşünüyorum yorumlarınız benim için önemli
 




Çok teşekkür ederim. Görünüş olarak gayet iyi oldu. Hatta bana göre ön taraf biraz daha yüksek gibi. Onuda vinç tamponu veya vinç koyunca eşitler gibi geliyor...
Önde metal takoz olmasının bir eksi yanı var oda yüksek setlerden geçerken ses yapıyor. Onun dışında konforda bir etkisi olmadı... Yay esnekliğini kaybetmedi ama amortisörler son haddinde açık olduğundan daha fazla açılmıyor. Önlerde artikülasyon çok yapmıyor ama arkalarda muazzam bir artükilasyon var... Ben gayet memnunum aslında bi şikayetim yok. Sadece montaj yapılırken o metal parçanın altına üstüne plastik bişeyler konulmalı gibi. Sesi kesmesi için...
 

Kar yağınca bana gün doğdu
En çok merak ettiğim Kumho AT51 lastiklerimin performansı idi.
Beni üzmedi. Gayette iyiydi aslında...


3 araç gittiğimiz Kemerburgaz-Bahçeköy arasındaki ormanda ufak bir su geçişi...
 

teraflex in amortisör kulesi daha mı iyi olur acaba araştırma içerisindeyim
 


Onu biliyorum. Bende çok araştırdım bunu almadan önce. Ancak teraflex önlerde kule arkalarda da get var. Her iki taraftada esnemeyi azaltıyorsun. Dolayısı ile arazi performansı dahada düşer diye düşünmekteyim... Hee bide maddi tarafı var işin ki teraflex 250-300 dolar civarında idi. Kargosu vergisi ile birlikte rough country parasına geliyordu ben alırken. Şimdi ne kadardır bilmiyorum...