Benim direksiyonumun özellikle tutma yerlerine gelen yerleri biraz aşınmıştı ve gözüme çok batıyordu. Direksiyon kaplamasını araştırdım en ucuz 150 tl ye yapıldığını öğrendim. Ancak parası bir yana direksiyonu söküp kaplama yaptıkları için her yere güvenemedim. Şimdilik internetten 14 tlye sipariş ettiğim kılıfı kendim diktim. Elbette deri kaplayan yerlerinki kadar kaliteli olmadı ancak eski haline göre çok güzel olduğunu düşünüyorum. Belki benim gibi düşünen arkadaşlara fikir olur diye sizlerle paylaşmak istedim. Yorumlarınızı bekliyorum.
İlk resimdeki direksiyonun ilk hali. İkinci resim ise bitmiş hali.
Kutu içerisinden iğne ve ipliği birlikte geliyor. yan dikişleri zaten var. Ben sadece birer dikiş atlayarak çaprak dikiş yaptım. Eğer birer tane atlamadan veya sık dikiş yaparsanız hem dikişler güzel durmuyor hemde ip yetmeyebilir. Bende ip arttı bile. Yaklaşık iki saat sürüyor. Ancak birlikte gönderilen iğne çabuk kırıldı. Evden başka bir büyük iğne ile devam ettim.
İnternetten araştırdığımda farklı dikiş ve farklı renk iple dikenler de olmuş. Bunun gibi mesela;
tebrik ederim gayet guzel iscilik. birkac ay sonra (ozellikle gunes altinda park edilen yaz gunleri sonrasi) deformasyon, solma olmazsa ben de uygulamak isterim.
Güzel olmuş bu fiyat da iyi aslında hakiki deri olsa çok güzel olur . Ben tenis raketine sarılan grip sarmıştım 4 yıldır öyle kullanıyorum daha kullanışlı oluyor .İyi kullanımlar
bülent bey çok güzel olmuş,,size bir sorum var 2005 model crv alma arefesindeyim,, araç 2000 motor,,lpg yokmuş,,yakıtı nasıldır bu araçların,birde uzun yolda konforlumudur,,çok sallamaz dimi sollamalarda filan,,birde bazıları rampada bayılıyor filan demiş kullanan biri olarak görüşlerinizi rica ederim
Beğeniniz için teşekkür ederim. Bence doğru araçta karar kılmışsınız. Ailemde üç cr-v var. Hepsinden de çok memnunuz.
Cr-v ler 2000 motor 150 bg'dir. Yakıt olarak benzinde şehir içi 12 litre yakar lpgde ise 14 litre. Uzun yolda ise 9 litre benzin 11 litre lpg yakar. Tabiki kullanıma yük durumuna, bakımlarına eğer lpg olacak ise lpg montajına göre bir iki litre düşer yada yükselir.
Uzun yolda, şehir içinde çok konforludur. Arka süspansiyon sistemi bağımsız olduğu için ve vsa özelliği olduğu için kesinlikle sallama, zıplama yapmaz. Vsa özelliği sayesinde savrulmalarda, kayma eğiliminde, patinaj durumunda araç kontrolü sizden alıyor ve gaz ve freni kendisi ayarlıyor. Tehlike geçtikden sonra tekrar kontrol size veriyor.
Otomatik olduğu için düz vitesdeki seriliği beklemek yanlış olur. Ancak i-vtec motorun ve vites kolundaki O/D (Over Drive) tuşunun özelliklerini bilirseniz asla bayılma yaşamazsınız. 2000 motor 150 bg lik ve 1600 kglık bir aracın 0-100 hızlanma verisi 11 saniye. Bu araç mı rampada bayılacak. Bence onu söyleyenler sadece aracı özelliklerini ve kullanmayı bilmediği için böyle bir tecrübe yaşadığını düşünüyorum. İlk kasa cr-v ile 2005 makyajlı kasa cr-v arasında şanzuman vites geçişleri çok daha iyileştirilmiş. Ara hızlanmaları, vites aralıkları, vites geçişleri çok iyi.
Elbette zevkler tartışılmaz. Ancak son on yıldır Honda ve cr-v kullanıyorum. Çevremdeki insanlarda dahil çok memnunuz. Tavsiye ederim.
Bülent bey değerli görüşleriniz için teşekkür ederim,,alacağım araç sahibi satmaktan vazgeçti,,2006 model 55 bin km de 42.000 tl ye anlaşmıştık,bugün aradım vazgeçmiş,,aramalarım devam ediyor,
Bu kmde bu fiyata çok iyiymiş. Ancak km benim kafama takıldı düşünülmüş olmasın. Birde Bu araçlardan alırken motor ve şasi numarasından plakadan değil mutlaka sorgulatin. pert kayıtlı olmasın.