absinthe_brk
Ana Kamp
merhabalar.hususi amaçlı doblo satın almayı düşünüyorum.bir ara dobloların 2004 öncesinin çok fazla problemli olduğunu duymuştum.bu konuda bilgisi olan yada kullanan varsa ve deneyimlerini paylaşırsa sevinirim.
kronik arıza dedikleri bu sanırım bendede var boş yere sağlam baskı balatayı değiştrdim bu yüzdenmdy' Alıntı:Bende 1.9JTD var. Yeni Doblo çıktığı zaman 1.6Multijet 105Bg ile değiştirmeyi düşünüyorum. 1.9JTD 100Bg. Herhalde aynı performansı verir. Birde merak ettiğim bir konu var. Yeni Doblo'larda da kalkıştaki titrme olacak mı? Bu çok sinir bir durum. Sabahları motor soğukken falan daha az oluyor. Gün içinde akşam doğru titreme sanki artıyor. Bunun bir mantığı var mı, Yoksa bana mı öyle geliyor?
mdy' Alıntı:Bende 1.9JTD var. Yeni Doblo çıktığı zaman 1.6Multijet 105Bg ile değiştirmeyi düşünüyorum. 1.9JTD 100Bg. Herhalde aynı performansı verir. Birde merak ettiğim bir konu var. Yeni Doblo'larda da kalkıştaki titrme olacak mı? Bu çok sinir bir durum. Sabahları motor soğukken falan daha az oluyor. Gün içinde akşam doğru titreme sanki artıyor. Bunun bir mantığı var mı, Yoksa bana mı öyle geliyor?
mr_e' Alıntı:şuan kullandığınız 1.9 jtd aracınızın volanı diğer araçlara göre narin bir volan.yani çıkartıp tornada taşlama falan yapılamıyor.ama üretici bundan sonra çıkardığı şanzımanlarda bu ve benzeri bir volan kullanmamıştır.
yeni çıkacak dobloda bu tarz sorunlar olucağını sanmıyorum.performans konusuna gelince bildiğiniz gibi üreticlere avrupa ülkelerinde euro normları diye bir standart var.her sene dahada sıkılaştırılıyor bu sistem.üreticiler bu sisteme uymak için motora birkaç oynama yapıyorlar.yani motoru dizginliyorlar.fiatta bu konuda lider 2006-2007-2008 yıllarında en çevreci marka seçilmiştir.
aslında 1.6 motor tahminimce 110-115 beygir falandır.şuanki aracınızdan biraz daha atik olucağını düşünüyorum.hayırlı günler.