2.7 Wj Isınınca Yüksek Rölanti

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan cenkpala Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 8
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 2,034

cenkpala

Ana Kamp
Mesajlar
21
Tepkime Puanı
0
aracım yol sıcaklığına gelince durduğu yerde gaz pedalına basıp bırakınca rölanti 1400 devirde kalıyor. vitesi d ye alınca normale dönüyor . tekrar p veya n konumuna getirince sorun olmuyor. sanki biraz gaz yiyormuş gibi ama rölantiye düşürünce hiç sorun yok. arıza kaydı vermiyor. çözemedim gitti
 

Etiketler

Bu durum benim aracımda da var. Bu sorunun olup da çözüldüğü bir araç görmedim, sebebi bulunamıyor. Aracın çalışmasına bir engeli olmadığı için bence kurcalamaya gerek yok diye düşünüyorum. Sadece araç ısınınca 'n' konumda gaza basılıp bırakıldığında rolanti 10 saniye kadar 1500-1400 devirde kalıp kendiliğinden olması gereken yere geliyor.
 

hava vakum hortumlarında kılcal çatlak olabilir, kaputu açın ve aracın çalışmasını dinleyin..
iyice kontrol edin, ardından iac valfi, yani rölanti motoru.
 
Tepkiler: KLL

ısınınca esnekleşiyordur ve hava alıyordur bence de.
 



hava vakum hortumlarında kılcal çatlak olabilir, kaputu açın ve aracın çalışmasını dinleyin..
iyice kontrol edin, ardından iac valfi, yani rölanti motoru.


dizel de rölanti motoru varmı?
 

Dizel motorlarda rolanti motoru yok diye biliyorum. Enjektörler aracılığıyla motor rolanti devri ayarlanıyor.
 
Tepkiler: KLL

Bazı pompalarda pompaya devirdaim suyu giriş ve çıkışı var bir nevi otomatik jikle gibi eğer araclarinizda böyle bir giriş varsa oraya giren çıkan hortumları motor sicakken kontrol edin ikisininde sıcaklığı eşit olması gerekiyor, eğer biri sıcak diğeri iliksa sistem tıkanmış olabilir temizlenmesi gerekir.

Tabi sizin araclarinizda böyle bir sistem var ise.

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi