2.0 v6 için yükseltme kiti ve lastik

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mustafa 07 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 17
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 5,965

mustafa 07

Yeni Üye
Mesajlar
5
Tepkime Puanı
0
sevgili arkadaşlar hepinize saygılar. 96-98 arası otomatik v6 alıp hem şehirde hemde hafta sonları hafif off-road da kullanmak istiyorum. vinç, %100 kilid gibi fazla detaya girmeden 3" inç yükseltip 235/70-16 yada 235/85-16 lastik taksam benim işimi görür mü? flanş gerekli mi? Asfalt da en az ses yapan çamur lastiği hangisi ?. maliyetler konusunda bilginize ihtiyacım var.teşekürler.
 

Etiketler

Ynt: 2.0 v6 için yükseltme kiti ve lastik

>>%100 kilid gibi fazla detaya girmeden>>bunu acıyım >>arazi vitesine 4 ceker konumuna aldığınızda..arac önden 1 + arkadan 1 olmak üzre 2 ceker olur..
>>arkaya kılıt takılınca arkadan 2....+ önden 1 teker ceker..olur..=3.... cok yerde de takılmazsınız.. ;)

>>>hepsi aynı adreste olmuyor..malesef.. ;)

arac nekadar araziye >>yaklaşır ise o kadar da asvalttan uzaklaşır..

at lastık camurda fazla iş yapmaz..kuru zeminde eyvallah..

mt lastıkde max surat 70-100 km ...
>>70 km/h ten sonra vırıldamıyan.. yagmurda kaymayan..160-200.km/h sürat yapanı yok.. :smiley:
 

Ynt: 2.0 v6 için yükseltme kiti ve lastik

oğuz bey teşekürler.
pajero gibi havalı otomatik kilit taktırma şansımız var mı?
vitarada lsd var mı?
 

Ynt: 2.0 v6 için yükseltme kiti ve lastik

Oğuz abim cevaplamadan...
V6 %100 yada Arb havalı kilit takabilirsiniz Fakat ayna mahruti değişmeden 225 70 16 lastik takmıştım araç bayılmaya başlamıştı.Yükseltme yapmadan takabileceğiniz en büyük ebat 225 70 16 dır oda arazide artikilasyonda çamurluk ağızlarına sürten lastiği keser traşlar bilginiz olsun
 



Ynt: 2.0 v6 için yükseltme kiti ve lastik

cenk bey
kit kullanmadan kupayı get le an fazla kaç cm yükselte biliriz.
 

Ynt: 2.0 v6 için yükseltme kiti ve lastik

4 maksimum 5 cm yükseltme yapılabilir ön aks arası flanş koymak gerekir arka diff yükseltme oranında kaldırılmalıdır takozla arka amortisörler uzatılmalıdır ön amortisörlerde yukseltme yapıldığından dolayı uzamalıdır aksi taktirden tumseklerden geçerken uzayan amörtisör gergin durumda iken iyice gerilecek ve dışa doğru vurma yapıp küt küt vuracaktır yuvasına vs vs ben bu get ile yükseltme işini açıkçası pek sağlıklı bulmuyorum bilinçsizce yapılan yukseltmeler sorun yaratıyor bazı kişiler 4 adet amortisör takozu ile yükseltip tamam diyor sonrasında aks kırılıyor vs vs Aracı yükselttiğiniz oranda sertleştirmeniz gerekki emniyetli olsun standart yay ve amortisörlere yükseltme uyguladığınızda araç yumuşak olduğu için yan yatmaya meyilli oluyor kaza riski artıyor...Tavsiyem kesinlikle kitten yana ucuz olup kaza riski taşımaktansa pahalı olmasını tercih ederim şahsım adına sonuçta araçlardan piyasada çok var kırdığınız zaman yenisini alabilirsiniz ama sahiplerinden sadece bir tane var ve onların telafisi yok......
 

Ynt: 2.0 v6 için yükseltme kiti ve lastik

''cenk bey
kit kullanmadan kupayı get le an fazla kaç cm yükselte biliriz.'''

>>soru bence yanlış olmuş ..?

3 yürlü yükseltme var..

1-) yükseltme kiti süspansiyondan yukseltmedir..
2-)get kullanıp... takoz.. süspansiyondan yukseltmedir..
3-) kupa ile şase arasından yükseltme oda tornacı yapımı takoz ..yada hazır kitleri var.. ;)

birde büyük çaplı lastık ile defransiyel yukarı kalkar.. ;)..yani =4 çeşit yükseltme var .. :smiley:

forum içinde bilgi mevcut ararsanız ulaşırsınız.. :smiley:
 

Ynt: 2.0 v6 için yükseltme kiti ve lastik

Selamlar oğuz abi, maliyeti en ucuza gelen yükseltme şekli hangisidir? Öğrenci adamım sıkmayalım dimi :smiley:
 

Ynt: 2.0 v6 için yükseltme kiti ve lastik

Emre önce bir Vitara alınacak :smiley:
Bolu sanayide Sayar oto Mustafa abiye gidilecek get ile uygun bir şekilde yükselmiş olacak...
 



Ynt: 2.0 v6 için yükseltme kiti ve lastik

Abi renault elimden bi çıksa hazırda vitara var da satılmıyo lanet :( mutlu abinin vitarasının kapısından döndük bidaha da denk gelmedi
 



Ynt: 2.0 v6 için yükseltme kiti ve lastik

sevgili arkadaşlar hepinize saygılar. 96-98 arası otomatik v6 alıp hem şehirde hemde hafta sonları hafif off-road da kullanmak istiyorum. vinç, %100 kilid gibi fazla detaya girmeden 3" inç yükseltip 235/70-16 yada 235/85-16 lastik taksam benim işimi görür mü? flanş gerekli mi? Asfalt da en az ses yapan çamur lastiği hangisi ?. maliyetler konusunda bilginize ihtiyacım var.teşekürler.

Görür. Yeni hız sınırınız da maksimum 80km/s civarında olur, aksi halde hem kendi hayatınızı hem de yoldaki diğer araçlardaki kişilerin hayatını tehlikeye atarsınız.
 

Ynt: 2.0 v6 için yükseltme kiti ve lastik

olasiliksiz' Alıntı:
Görür. Yeni hız sınırınız da maksimum 80km/s civarında olur, aksi halde hem kendi hayatınızı hem de yoldaki diğer araçlardaki kişilerin hayatını tehlikeye atarsınız.

Birşey öğrenmek istiyorum şimdiye kadar yazdığınız mesajların yarısından fazlası olumsuz neden hep muhalefetsiniz???
Hayatınızda hiç yükseltilmiş off-road için PROFOSYONELCE hazırlanmış bir araca sahip oldunuzmu yada kullandınızmı nereden biliyorsunuzda yorum yapıyorsunuz defalarca yazdıklarınız kulaktan dolma bilgilere sustum okudum güldüm geçtim ama sabrında bir sınırı var neden insanlara yanlış bilgiler veriyorsunuz hayatınızda çamuru Ankara sokakları haricinde görmemişken.Eski yazdığınız mesajlara bakıyorumda bir sabit aks tutturmuşsunuz gidiyorsunuz ha birde unutmadan 98 model rav 4...Kürşat bey lütfen rica ediyorum artık yeter kişilere yanlış yönlendirme yapmayın Mehmet Becce gibi bir bu işe adını yazmış camiada söz sahibi bir insanın üretimi olan yükseltme kitini aşşağılamaktan vaz geçin bu kiti yıllardır kullanıyoruz hepimiz milyonlarca kilometreler yaptık şimdiye kadar bu kitten kimse ölmedi yaralanmadı ve başkalarınada bir hasar vermedik.Kendi aracımdan konuşuyorum full yapılıdır ve çok rahat M/T lastikle 100-120 gidiyorum kimsenin hayatınıda tehlikeye atmıyorum.
Amacım sizinle tekrar polemik yaşamak değil fakat azcık yapıcı olsanız biraz daha araştırıp düşünüp ondan sonra yazsanız daha iyi olmazmı? En azından bu işle uğraşıp günlerce emek harcayan para harcayan kişilere biraz daha saygılı olsanız kötümü olur?
 



Ynt: 2.0 v6 için yükseltme kiti ve lastik

Birşey öğrenmek istiyorum şimdiye kadar yazdığınız mesajların yarısından fazlası olumsuz neden hep muhalefetsiniz???
Hayatınızda hiç yükseltilmiş off-road için PROFOSYONELCE hazırlanmış bir araca sahip oldunuzmu yada kullandınızmı nereden biliyorsunuzda yorum yapıyorsunuz defalarca yazdıklarınız kulaktan dolma bilgilere sustum okudum güldüm geçtim ama sabrında bir sınırı var neden insanlara yanlış bilgiler veriyorsunuz hayatınızda çamuru Ankara sokakları haricinde görmemişken.Eski yazdığınız mesajlara bakıyorumda bir sabit aks tutturmuşsunuz gidiyorsunuz ha birde unutmadan 98 model rav 4...Kürşat bey lütfen rica ediyorum artık yeter kişilere yanlış yönlendirme yapmayın Mehmet Becce gibi bir bu işe adını yazmış camiada söz sahibi bir insanın üretimi olan yükseltme kitini aşşağılamaktan vaz geçin bu kiti yıllardır kullanıyoruz hepimiz milyonlarca kilometreler yaptık şimdiye kadar bu kitten kimse ölmedi yaralanmadı ve başkalarınada bir hasar vermedik.Kendi aracımdan konuşuyorum full yapılıdır ve çok rahat M/T lastikle 100-120 gidiyorum kimsenin hayatınıda tehlikeye atmıyorum.
Amacım sizinle tekrar polemik yaşamak değil fakat azcık yapıcı olsanız biraz daha araştırıp düşünüp ondan sonra yazsanız daha iyi olmazmı? En azından bu işle uğraşıp günlerce emek harcayan para harcayan kişilere biraz daha saygılı olsanız kötümü olur?

Ben başka birşey söyliyeyim, bu sitede bu araçları kullananlardan iki tanesi kontrolü kaybedip uçurumdan aşağı uçtu. Sonuç: Birinde bol bol yaralı, ötekinde bir rahmetli.
Başka söze gerek var mı? Bence gayet yapıcı bir davranıştır arkadaşlara kullandıkları araçların sınırlarından bahsetmek.
Biri de sizin tabirle son derece "profesyonelce" hazırlanmış bir araçtı. Öteki de öyledir herhalde. Artık her nedemekse sizin "profesyonel", işin aslı sadece "para kazanmak için iş yapan meslek eğitimi almış adam" demektir, isterseniz ona da bir sözlükten bir bakın. Acaba bu işin eğitimini türkiyede kim veriyormuş onu da merak ettim. Hani belki arkadaşlar modifiye ettikleri araçları bilgisayarla simule edip sonra da test ediyorlardır gerçek araç üreticileri gibi?

çok rahat M/T lastikle 100-120 gidiyorum kimsenin hayatınıda tehlikeye atmıyorum.

Aynı fikirde olmayanlara da saygılı olursunuz artık?
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,821
Mesajlar
1,523,907
Kayıtlı Üye Sayımız
166,616
Kaydolan Son Üyemiz
ALISH

Çevrimiçi üyeler



Geri
Üst