Uzun süre dizel 4x4 bir araç aradıktan sonra 2000 model 2.0 td sportage almaya karar verdim. Geniş rahat bir araç piyasada pek bilinmiyor fazla da yok ancak parça sıkıntısı da yok aldıktan sonra ön takımını amortisörlerini değiştirdim ve mt lastik taktım. Standart hali bana alçak geliyordu 5,5 cm yükselttim. Aldığımdaki hali ve son hali aşağıda fotoda
2.0 turbo dizel interkoler motor 87 hp. Yakıt şuan 40-50 kuruş arası. Beygir düşük ama çekişi hızlanması çok iyi standart lastik ebatları 205/70/15 benim kullandığım lastik 235/75/15 deestone mud clawer lastik ebatını büyük takmama rağmen performansda değişiklik yok.
Ama bestaya motor atmayı düşünüyorsanız bu motoru tercih etmeyin daha güçlü yeni nesil bir motor atsanız daha keyifli olur.
cevap için teşekkürler 11-12 litre çok yakıyormuş , yeni nesil motorları atacak Antalya'da 5 bin tl den ustayı, motoru da 5bin tl den hesaplayınca hesap 10 bin ediyor, sadece aynı markanın dizel motoru atılabiliyorsa seçenekler çok değil , bide common rail motorlar çok elektronik aslında 1.5 cerato motoru çok iyi hem az yakar hem çok koşar 102 hp 240 tork
Motor hacimleri onemli degil 1.5 motor 110 hp tork yuksek 2.2 motor 78 hp tork 220 biri common rail biri kara düzen ama yeni motorlar elektronik motoru atacak usta bulmak zor
ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi