Merhaba, gectigimiz yil 2.2 dizel olani ikinci elden arkadasimin kizi icin aldilar. Bizi dinlemediler. Exper raporlari filan son derece olumlu idi. Daha Izmire gelirken yolda problemler basladi. Neyse sorun pek buyumeden halloldu. Istanbula gittiler. Orada baikmlari vs yapildi. Tekrar Izmire gelirken yine sorun cikti. Izmirde bir ay kadar tamirde kalip yarim yamalak yapildi. Yarim yamalak oldugu imza karsiligi bildirilerek araci hemen zararina sattilar. Durumu bilerek alan arkadas bir iki ay sonra bu arac cok iyi problemi yok diye motora yuklenince yeniden motora girdi. Ona da hayli pahaliya patladi. Simdilik kullaniyor. Neden bu kadar anlattim sonuc ne? Bu araclar ilk sahibinden itibaren devamli bakimlari aksatilmadan titiz bir sekilde kullanilirsa iyi araclar. Fakat bakim maliyetleri butun bakim talimatlarina uyuldugu takdirde hayli yuksek. Ikinci elden alinmaya pek uygun araclar degil. Ancak eski sahibi tarafindan yetkili servislerde titizlikle seceresi tutulmus ve cok yuksek km de olmayan bakimli, kurcalanmamis bir araca denk gelirseniz o zaman bir nebze dusunulebilir. Ikinci elden ne marka olursa olsun arac almak zor degil cok zordur. 1.8 benzinli olanlari icin kimse size iyidir al demez. Ancak sifir alip halen titizlikle kullananlar ben sorun yasamadim memnunum der. Digerleri icin de bu gecerlidir. Fakat Land Rover'in ikinci elden hangi modelini alacak olsaniz yukarda yazdiklarim gecerlidir. Eski kara duzen Defender'lar haric. Ne kadar az elektronik o kadar az problem. Son olarak yillar once patronumun Freelander'i on taraftan gacir gucur sesler geliyor diye ozel Land Rover servisine goturduk. Bize komple o tarafta parcalarin fena oldugu, degismeleri gerektigi soylendi. Cikan rakam hayli yuksekti. Land Rover'ci olmayan tamirci arkadaslarimizin servisine goturduk. Onda bir rakamina sadece amortisor ustundeki donus rulmanini degistirdiler ve sorun bitti. Ingilizlerden her zaman uzak dururum, sahsi fikrimdir. Kolay gelsin.