Arkadaşlar iyi günler.bir süredir forumu (özellikle Jeep bölümünü) takip ediyorum fakat bir türlü aktif olamadım.okul du hastalıklar aksilikler derke.n kısmet bugüneymiş.ikinci mesajımın böyle bir konu olması hoş değil tabi ama neyse..
Aracı kısaca anlatayım.
1951 Model Jeep Willys Cj-3A
2006 Yılında Tamamen Şase Üstü Restorasyon Görmüştür...
12 Haziran 2009 Tarihinde Yeniden Boyandı..
Çalışmayan Hiç Bir Aksamı Yoktur...
El Freni, Göstergeler, Arazi Takviye Herşey İlk Günkü Gibi Faal...
Orjinal Ekipmanı Dışında Hiç Bir Ekipman Eklenmemiştir..(Teyp vb.).Orjinalinde Olmayıpta Bunda Olan Tek Şey Roll-Bar`dır..O da Güvenlik Amaçlı..
Ayrıca İçeriden Kumandalı Elektrikli Fan Takılmıştır.
12V Priz
Motoru Orjinal (Düz Motor Olarak Tabir Edilen) Go-Devil Motordur...
Özellikleri...
Bore x Stroke 3.125 x 4.375
Displacement 134.2 ci(2.2L)
Compression Ratio 6.47:1
Horsepower (gross) 60@4000rpm
Torque (gross) 106@2000
Main Bearings 3
Valve Configuration L-head
Fuel Carter 626 1bbl
Tamamen Zevk İçin Toplanmıştır...
Ve Zevkle Kullanılmaktadır...
Not:Her Türlü Takas Düşünülür...
Pazarlık Yapabiliriz...Yalnız Mantıklı Olmak Şartıyla..
Arkadaşlar fiyatı düşürmemin sebebi artık değişiklik istememdir..Herhangi bir arıza veya memnunsuzluk söz konusu değildir..
fiyat : 11.750 fakat belirttiğim gibi yeterki ciddi alıcı olun her türlü kolaylığı sağlarım.
Kısa dedim ama kusura bakmayın..durum bu..
Teşekkürler.
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
Aracı kısaca anlatayım.
1951 Model Jeep Willys Cj-3A
2006 Yılında Tamamen Şase Üstü Restorasyon Görmüştür...
12 Haziran 2009 Tarihinde Yeniden Boyandı..
Çalışmayan Hiç Bir Aksamı Yoktur...
El Freni, Göstergeler, Arazi Takviye Herşey İlk Günkü Gibi Faal...
Orjinal Ekipmanı Dışında Hiç Bir Ekipman Eklenmemiştir..(Teyp vb.).Orjinalinde Olmayıpta Bunda Olan Tek Şey Roll-Bar`dır..O da Güvenlik Amaçlı..
Ayrıca İçeriden Kumandalı Elektrikli Fan Takılmıştır.
12V Priz
Motoru Orjinal (Düz Motor Olarak Tabir Edilen) Go-Devil Motordur...
Özellikleri...
Bore x Stroke 3.125 x 4.375
Displacement 134.2 ci(2.2L)
Compression Ratio 6.47:1
Horsepower (gross) 60@4000rpm
Torque (gross) 106@2000
Main Bearings 3
Valve Configuration L-head
Fuel Carter 626 1bbl
Tamamen Zevk İçin Toplanmıştır...
Ve Zevkle Kullanılmaktadır...
Not:Her Türlü Takas Düşünülür...
Pazarlık Yapabiliriz...Yalnız Mantıklı Olmak Şartıyla..
Arkadaşlar fiyatı düşürmemin sebebi artık değişiklik istememdir..Herhangi bir arıza veya memnunsuzluk söz konusu değildir..
fiyat : 11.750 fakat belirttiğim gibi yeterki ciddi alıcı olun her türlü kolaylığı sağlarım.
Kısa dedim ama kusura bakmayın..durum bu..
Teşekkürler.
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]