17m³ Alternarif Ducato Projem Ile Ilgili Sorularım, Yorumlarınız...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mtalpan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 58
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 32,309

Üç sistem dolapların kompresörlülere göre daha iyi soğutulması gerekiyor üstelik de ekzos çıkışı var. Buzdolabı kayar kapı hizasına denk gelince havalandırma sıkıntısı olacaktır. Ya kapı iptali gerekir ya da dolabın yerinin değişmesi.
 



İyi gunler.
Buu durumda arabanin yasi 3 olup, 2 yil yapilmasinimi beklediniz.?
 

merhaba sadece ducatodan bahsetmişsiniz sprinter veya crafter için tek sorun tavan yüksekliğimi birde frigolu araç ile ilgili yorumlarınız ne olur acaba sahibinde birkaçtane var en azından kargoda kullanılmadığı kesinlik kazanmış oluyor artısı veya eksisi konusunda bilgisi olanlar aydinlatabilirmi rica etsem
teşekkür ederim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 




Sprinter crafter ve transit in eni dar. İç yükleme alanı uzun yüksek ama dar. Yatağı enine koyamıyorsunuz. Tabi boyunuz 1,70 Den aşağı ise sorun olmaz.


Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
 

evet boyumuz 1-67 ve aşağısı. yani tavan yüksekliği ayni mi
peki en olarak farkedilir bir ölçü varmı eğer varsa ıveco hakkındaki düşünceleriniz nedir ducatoyla kıyaslarsak


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 


Ben araç olarak aracın motor kalitesi ve konforu açısından ducato Boxer grubu araç düşünmüyorum. Mercedes ve vw in parça ve servisi pahalı. Transit benim aklıma yatıyor. Iveco başlı başına bir araç yorumları okuduğum kadarıyla. iPad den yazıyorum cep telefonumda transit ve ducato nun özelliklerini gösteren ek var. Birazdan yüklerim.


Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
 
Son düzenleme:






Benim fikrimi soruyorsanız ben malum sitede arama yaparken filtreleme de 2014-2014 yıllarını aratıyorum. Km de 0-120.000 km diye aratıyorum ama şahsen 80.000 km den fazla olmasını istemem. Sonradan çıkacak masraflar ile size daha da pahalıya gelebilir.
Genelde Fiyat söylemezler ama karşılaştırma yapmak için yetkili Mercedes vs vw servislerini arayıp baskı Balata değişimi işçilik ve parça fiyatı alın. Mümkünse özel servislerden de alın. Sonra da ford özel servisinden fiyat alın. Ne demek istediğimi anlarsınız. Ford. Parçaları yerliyken Mercedes ve vw in parçaları ithal.


Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
 

dizel araçların genelde 100 bin bakımı pahalıya gelmektedir. En azında alacağınız aracın belirli periyodlardaki (genel yada büyük bakım her ne adla adlandırıyorlarsa) bakım servis ücretlerini öğrenin ve ona gör araç satın alırken değerlendirmede göz önüne alınız.O büyük yada genel bakımı yapılmamış araçlarda fiyattan düşersiniz.
 


bakıyorum ama 5 yaşından büyük araçlarda km 200 binden düşüğü yok ben 350 ED ye bakıyorum jumbo 17m3 olanı doğru galiba baktığım araç
birde çift teker bunlar, çift teker araçlar B sınıfı ehliyetle kullanılıyor mu bilginiz varmı


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 


Öğrendiğim kadarıyla önemli olan taşıma haddi. 3500 kg taşıma haddine kadar B sınıfı kullanabiliyor. Sonrasında C sınıfı gerekiyor
 


Aslında o ağır bakımı benim yaptırmam benim için önemli. Adam arabayı nasıl olsa satacağım deyip düzgün yaptırmayabilir eksik yaptırabilir bu da ileride benim yolda kalmama neden olabilir.
Ben bu ağır bakımı öne sürüp biraz daha pazarlık edip fiyat düşürebileceğimi umuyorum. Artık gerisi kısmet
 




Sizin gözetiminizde ağır bakımların yapılması daha iyi olur.
Fakat daha önce yapıldığını iddia ediliyorsa ve bunu servis formları ile destekleyebiliyorsa, siz genede kapsamlı genel bakım yaptırdığınızda, size en azından gerçekte bu masrafları çıkartmayabilir.
Değişen parçalarını gösteren servis formlarını veremiyorsa, kesinlikle ağır bakım ücretini dediğiniz gibi düşürmeye çalışın.Ne olur ne olmaz.
 

SON KONULAR - FORUM