Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
üretmiyor hatta hiçbir araç üreticisi üretmiyor desek yanlış olmaz genelde büyük şanzıman üretici firmalar ile ortak dizayn edip onlara üretim yaptırıyorlar mercedes zf ile çalışır birkaç özel modelinde getrag markası vardır hatta son çıkan actros modellerinde powershift3 şanzıman mercedes...
istediğiniz zaman buyrun gelin misafirim olun yapılan işlemlerin gerekli evrakları hala durmakta yaklaşık 10 sene saklanır evraklar bizde ne zaman canınız isterse beklerim
ssangyong toplama ordan parça burdan parça ile yapılmış bir araçtır siz yazıyorsunuz mercedes motor şanzıman diye...
defender veya başka araç toplamak nette bulunan videolar kadar kolay olmuyor hatta geçenlerde ilgimi çeken bir video seyrettim kişi bir unimog toplamış 3 senede yaklaşık 7000 fotoğraf kısa kısa 1000den fazla video çekmiş tabi bunların hepsi yayında kullanılmamış bir toplama yapılmış yani büyük...
bir trim tıkırtısını ve seslerini kesemedik ne yetkili servis ne de başka bir kaportacı yaptırıyorum haftasına sesler devam ediyordu şanzıman yüzünden iki defa yolda kaldım ki bundan hariç iki defa daha servise gitmek zorunda kaldı canıma tak dedi mali,yeti ve vakit kaybı ön takımda bir türlü...
ben kullanmadığım veya tecrübe etmediğim aracı siz memnun olacaksınız diye önermek zorunda değilim ki ayrıca ben bahsi geçen araçların sadece kyron modelini kullandım hiçte memnun kalmadım o yüzden çok kısa bir sürede sattım zaten alacak karşılığı almıştım o yüzden memnun kalmadığım aracı...
şu var eski japon kolay arıza yapmaz düzgün bakımlı araç olursa bütçe 30bin civarı ise temiz terrano da bulunur pajeroda
defenderı kötülemek değil amacım eliniz anahtar tutmuyorsa yağlanmayı sevmiyorsanız defenderın mekanik olmasının eski japonlardan daha sıkıntısız olduğunu düşünmeyin...
araç toplatma fiyatları değişken bence çevrenizde bulunan ustalar ile samimi olmak ve onlarla pazarlık etmeniz en doğru cvp olur ama aşağı yukarı 15 bin olur tahminimce benimde
yeni defender eğer şaseli olmaz ise zaten ister elektronik olsun isterse mekanik olsun aracın şu anki rijitliği...
toyotanın yeni model hzj üretmeye başlaması hala piyasada şaseli basit mekanikli araçlara ihtiyaç olduğunu gösterir defender aynı mantık ile ilerleyecektir diye düşünüyorum
o zaman sizin dizayn daha uygun benim söylediğimden
ayrıca nette bazı modeller gördüm aslında hafiflik ve kullanım için uygun olabilir diye düşündüğüm yukarı sürgülü panjur mantığı ile de kapak olabilir son dönemde expedition kasalarda kamyonet arkasına yapılan modellerde çokça kullanılıyor
tek kapak yukarı düşünün bir kapak ağırlığı ile kilit mekanizması daha az olacak ,sarsıntı daha az olur ve gölgelik daha büyük olacak ayrıca ayar problemi ilerleyen zamanlarda daha kolay olur tek kilit mekanizması olacağından eski ford transit kilit mekanizması kullanılabilir dayanıklıdır
genelde az yakıt tüketimi kasasına oranla çok km yapmış araçlar oluyor otomatik şanzıman filterisini değiştiren veya değiştiğini kontrol eden arkadaş var mı değişimi biraz zahmetli olduğundan sadece yağ değişimi yapılır özel servislerde bu konuya kullanıcıların dikkat etmesini tavsiye ederim
nissan terrano kullanmış biri olarak tavsiye ederim
pajero I olabilir hatta biraz daha konforlu defender diyebiliriz kullandığım memnun kaldığım bir araçtır pajero II de olabilir hatta bütçe uygunsa dizel bir pajero II edinebilirseniz çok uzun dönem kullanılacak bir araç sahibi olursunuz...
bu eski model aracı 12-14 yaşındaki aracı nasıl yurt içine sokuyoruz vergi sistemi nasıl hesaplanıyor veya nerden başlayalım araştırmaya yurt dışında bir sürü bu yaşlarda 4x4 araç seçeneği var bulmak almak sorun değil ülkemize tescil ettirmek sorun bunun yolu varsa inanın çok heyecanlandım