Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Selamlar, uzun süredir yurt dışında aldığım büyük bir otel projesi ile uğraşıyorum.
Tasarım ve üretim süreci artı git gel beni çok yordu. RS750 neredeyse bitmek üzere.
Tefriş planında bazı geliştirmeler yaptım. Artık daha efektif bir kullanım söz konusu.
Hedeflediğim kg değerlerini...
Teşekkürler.
Bu durum gayet normal, çünkü ben hayatımı tasarım ve renderlarım ile devam ettiriyorum 🙂
Elimizde bir villanın son işleri var yakında bitmek üzere, sonrasında karavan yapımı hızlanmaya başlayacak👍
Bildiğiniz gibi ben butik bir şekilde karavan üreteceğim. Karavanın her cm2 sinde...
Teşekkür Hüseyin bey 🙂
Üretim bittiğinde karavan tanıtımlarının ve deneylerin yanı sıra, bir çok farklı senaryo da sinematik prodüksiyonlar da yapacağım 🙂
Dün, yolculuk öncesinde sessiz sedasız bir sokak hayal etmiştim.🙂
Bir sonraki alanımız, sessiz sedasız, tertemiz bir sahil olsun. 🙂
Edindiğim bilgilere göre bir çok konuda köklü değişiklikler olması muhtemel.
Bildiğiniz üzere mevcut mevzuatlar AB uyum standartlarına göre düzenlenmişti.
Belirttiğiniz konular hakkında da çok yönlü çalışmalar yapılacağını düşünüyorum.
Özellikle O1 belgeli olup, 750kg üstündeki karavanlar...
Herkese selamlar,
Bir kaç ay önce ülkemizdeki karavanlar için mevzuat değişimi olacağı hakkında bazı bilgiler vermiştim.
Öyle görünüyor ki süreç hızlanmaya başladı.
Dün Almanya'dan CIVD (Almanya Karavancılık Endüstrisi Birliği) genel müdürü Daniel Onggowinarso ile
ekonomi ve istatistik...
Daha önce forumda yayınladığım ağırlık denge simülasyon çalışmasının üzerine, karavanla ilgili bazı bilgileri
ekleyerek yeniden yayınladım.
Ağırlık merkezi ve denge konuları, bir çekme karavanda en önemli unsurların başında geliyor.
Kendi karavanını yapmak isteyen arkadaşlarımıza fikir...
Aklımda, baba ve karavan konseptni bir araya getirmek için bazı fikirler yer alıyor.
Bunlara örnek olarak şöyle bir çalışma hazırladım.
İlerleyen zamanlarda daha farklı çalışmalarda gelecek.
Hatırlarsınız belki, bu sisteme benzer bir sistemin eskiz tasarımlarını yapmıştım.
Genel ağırlık, stabilite ve ağırlık merkezinin aşağıda olabilmesi açısından bir motokaravanda bu tarz işler yapmak kolay, ama çekme karavan da işler biraz daha zor.
O2 belgesi ile her ne kadar 3.5 ton limitimiz...
Çok teşekkürler 🙂
Karavanı sitelere getirdik. Şu an kapalı bir kutudan farklı yok, çünkü henüz kapı elimize ulaşmadı.
Bu arada Hartalın çift kapılı modelini kullanıyoruz. Karavan cadde de ciddi anlamla ilgi odağı oldu.
Karacakaya caddesi üzerinde daha öncesinde bir karavan bulunmadığından...
Tarkan Bey, sizin deneyimlerinizden ve bakış açınızdan her zaman istifade ettim. Paylaştığınız bilgi ve tecrübeleriniz için teşekkür ederim. 34 yıllık mühendislik geçmişinizden gelen bakış açınız, karavanlarla ilgili konularda da çok değerli ve ilham verici.
Seyahatlerinizin size kazandırdığı...
Çok teşekkürler Tarkan Bey,
Siz, en başından beri süreci takip eden kişilerden biri olarak, bir çok konu hakkında bilgi sahibisiniz.
Uzmanlık alanlarınız ile ilgili teknik konular hakkında bana vermiş olduğunuz fikir, öneriler ve desteğiniz için de ayrıca teşekkür ederim.
Karavanist...
Teşekkürler Yücel hocam,
Geçen hafta marka tescil başvurusunu yaptım. Önceden bu işler baya uzun sürerdi.
Artık daha kısa sürelerde sonuçlanıyormuş. Hem marka, hem tasarım tescil işleri eskiye göre baya hzılandırılmış.
Bununla birlikte babakaravan.com domainini de tescil ettim. Fakat site...
Herkese selamlar,
Ben Bilal, namıdiğer @RamizDAYI 🙂
Kendimden kısaca bahsetmek gerekirse, 40 yaşında, evli ve üç çocuk babasıyım. Liseden sonra, üniversite eğitimine Hacettepe Üni. GSF. Heykel bölümünde başladım. Devamında Marmara Üni. GSF. İç mimarlık bölümünü bitirdim. Yine İç mimarlık...