Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Şonel Bey, Merhabalar,
Evet bloğa teması yok ama silindir kapağı contasının en yakın olduğu noktada delik. Haliyle en doğru veriyi buradan okuyorsunuz. Ayrıca, deliğin sonu, yani dip kısmına benim civatanın içini tornalayarak yerleştirdiğim sensör tatlı sert değiyor ve hiç hava boşluğu...
Şenol Bey,
Tanıştığıma memnun oldum. Yolumuz o taraflara düşerse mutlaka uğrayacağız. Sizinde yolunuz bu taraflara düşerse bekleriz.
EGR'den egsoz sıcaklığı için daha yüksek bir sıcaklık sensörüne (muhtemelen heat-proof) ihtiyaç duyulabilir. Önemini Andrew Pierre st. White adında meşhur bir...
Evet alıntı çıkmıyor.
Başka bir motor olsaydı yorum yapamazdım ama naçizane 300 Tdi bilgim ile 93°C ile 95°C' ler bence oldukça ideal sıcaklıklar. Sensörün yeri ise silindir kapağı, 1 numaralı enjektörün altında silindir kapağının en alt noktasında yani head gasket' e en yakın noktada.
Hafta...
Yeri çok önemli.
Egzos tarafında ise değişir pompa tarafında ise doğru veri okur.
Bir arkadaşımın sensörü egzos tarafında (nasıl bende bilmiyorum) ondan değer beklenenden çok yukarıda.
Araç nedir ? Model motor
300 tdi da yeri orjinalde hazır.
Saygılar
Öncelikle şunun belirtmek isterim; mesajlarımda düzeltme yapamıyorum. Server'de bir problem var herhalde.
Yazın 93 ila 95 olması çok normal diye düşünüyorum. Bildiğim kadarı ile Silindir Kapağı Contası 100 + °C üzrinde yanıyor ve üst kapakta bombelenme oluyor diye biliyorum.
Peki sensörünüz...
Değerli Dostlar, Yorumlarınız için teşekkür ederim.
Yorumlarınızın altına alıntı şeklinde cevap yazdım ama çıkmıyor. Umarı bu mesajda çıkar.
Göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederim.
Umarım faydalı olur ilgilenen arkadaşlar için.
Bu uygulamaları aracınıza yapmak ister ve yardıma...