Nissan X Trail 2011 ___2013 Dci

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Gurbeti sevmiyorum Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 12
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 759

Gurbeti sevmiyorum

Yeni Üye
Mesajlar
17
Tepkime Puanı
3
GEZENBİLİR ailesinin bütün üyelerine iyi günler diliyorum.. Acaba o araç mı..bu araç mı ..şu araç mı diye uzun uzun araştırmalarım sonunda memleketim Rize için en uygun olduğuna inandığım araç olan Nissan X Trail 2.0 Dcı 2011 ile 2013 arası yani T31 kasa araçta karar kıldım.Ama 13 veya 14 yaşındaki bir aracın bir çok şeylerinin değişmesi veya elden geçirilip orijinali ile değişmesi gerektiğini varsayıyorum..Şu anda İstanbul'da oturduğum için burada alıp gerekirse sandık motor koymak ve bulabilirsem yine sıfır otomatik şanzıman bulmak durumundayım.Bana İstanbul Anadolu yakasında güvenilir özel Nissan servisleri ve sandık motor konusunda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum. Şu anda kullanmakta olduğum 2021 Citroen C4 aracımı da elden çıkarmam gerekiyor tabii..
 

Etiketler

2013 model araba almak için 2021 model araba satılmamalı kişisel fikrimce... Bu işten zararlı çıkılması olası. Citroeni kullanmak en iyisi.
Haklısınız da durum şu..Karadeniz için 4x4 olmazsa olmazdır.Bir de şu anda elimdeki araç ailem için biraz küçük özellikle de bagajı yetersiz.Bir de alacağım araç muhtemelen yüksek kilometreli olacağı için sandık motorla değişmek şart placak diye düşünüyorum.Bir de elimdeki aracın elektronik teçhisatı o kadar çok ki hala bazı özelliklerini öğrenemedim bile.Bana biraz daha sade araç lazım ki alırken ciddi bir masrafla uzun bir müddet kullanabileyim..Tavsiyeniz için yine de teşekkür ederim..
 

Ümit ediyorum ki bu sitede gezen arkadaşlar bana da yardımcı olurlar ve Anadolu yakasında güvenilir bir özel servise yönlendirirler ki ben de yapacağım masraf için hesabımı yapabileyim.Tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum..
 

Merhabalar,

Tercihiniz bence güzel. Ama bir çok atasözümüz var sonrasında yapmak istedikleriniz ile ilgili. Doğmamış çocuğa don biçilmez mesela.

2.0 dCi Renault un çok iyi motorlarından. 140 PS olarak Traffic de kullandım. Qashqai de 150 HP yapmışlar. Ben sıfırken alır almaz yazılım da yaptırmıştım, 170 HP den fazla olmuştu. 300 bini geçmişti sattığımda ve hala gram yağ yakma veya kronik bir sorunu yoktu. Sattığım taşeronum da uzun yıllar hiç masrafsız bindi. 500 ü devirmişti sattığında. CVT şanzuman lı olanlar problemli imiş, ama dizellerde tork konvertörlü kullanılmış. Bu şanzuman da kronik sorunları olan bir şanzuman değil. Bence temiz bir araç bakın. Yetkili serviste gerekenleri yaptırın. Enjektörleri direkt değiştirin mesela. Başka da ağır masrafı eksantirik dişliler, zincir vb, yağ pompası, devirdaim pompası olabilir. Hepsini değiştirin. Tüm sıvıları, fren ve direksiyon hidrolikleri, şanzuman ve difransiyel yağları, eskimiş tüm hortumları değişmesi yeterli olur. Ben extradan radyatörleri de değiştirirdim. EGR ve DPF iptali gerekir. Maslak 2CR performans Ümit Bey ile görüşün. O size iptaller konusunda gerekeni söyler. Başka masraf yapmanıza gerek yok kanaatimce. Sandık motor falan 400-500.000 km lerde lazım olur. O yaşlarda 150-200.000 km de çok temiz araçlar var. +2 modeli var tam dolu, 7 kişiliği var. Temiz araç alıp, dediklerimi yapın en az 100-150.000 km de siz binersiniz sadece periyodik bakımla.

Hakkınızda hayırlısı olsun.
 



Merhabalar,

Tercihiniz bence güzel. Ama bir çok atasözümüz var sonrasında yapmak istedikleriniz ile ilgili. Doğmamış çocuğa don biçilmez mesela.

2.0 dCi Renault un çok iyi motorlarından. 140 PS olarak Traffic de kullandım. Qashqai de 150 HP yapmışlar. Ben sıfırken alır almaz yazılım da yaptırmıştım, 170 HP den fazla olmuştu. 300 bini geçmişti sattığımda ve hala gram yağ yakma veya kronik bir sorunu yoktu. Sattığım taşeronum da uzun yıllar hiç masrafsız bindi. 500 ü devirmişti sattığında. CVT şanzuman lı olanlar problemli imiş, ama dizellerde tork konvertörlü kullanılmış. Bu şanzuman da kronik sorunları olan bir şanzuman değil. Bence temiz bir araç bakın. Yetkili serviste gerekenleri yaptırın. Enjektörleri direkt değiştirin mesela. Başka da ağır masrafı eksantirik dişliler, zincir vb, yağ pompası, devirdaim pompası olabilir. Hepsini değiştirin. Tüm sıvıları, fren ve direksiyon hidrolikleri, şanzuman ve difransiyel yağları, eskimiş tüm hortumları değişmesi yeterli olur. Ben extradan radyatörleri de değiştirirdim. EGR ve DPF iptali gerekir. Maslak 2CR performans Ümit Bey ile görüşün. O size iptaller konusunda gerekeni söyler. Başka masraf yapmanıza gerek yok kanaatimce. Sandık motor falan 400-500.000 km lerde lazım olur. O yaşlarda 150-200.000 km de çok temiz araçlar var. +2 modeli var tam dolu, 7 kişiliği var. Temiz araç alıp, dediklerimi yapın en az 100-150.000 km de siz binersiniz sadece periyodik bakımla.

Hakkınızda hayırlısı olsun.
Açıklamanız ve doyurucu cevabınız için teşekkür ederim.Ama bu yaştaki bir aracı alıp da parça parça tamir etmek mi yoksa eğer uygun fiyata bulunursa sandık motor almak daha uygun olmaz mı acaba.Ben nasip olursa aracı alınca artık memleketim Rize'ye dönmeyi ümit ediyorum .Yani oraya gidince mümkünse uzun süre sorun yaşamak istemiyorum .Tekrar sormak istiyorum 350000 km ve daha üzeri araç için uygunu sandık motor mu olur yoksa belli parçaları değişmek mi..Sandık motor derseniz yardımcı olacak bir servis veya numara verebilir misiniz..tekrar teşekkür ediyorum..
 

Açıklamanız ve doyurucu cevabınız için teşekkür ederim.Ama bu yaştaki bir aracı alıp da parça parça tamir etmek mi yoksa eğer uygun fiyata bulunursa sandık motor almak daha uygun olmaz mı acaba.Ben nasip olursa aracı alınca artık memleketim Rize'ye dönmeyi ümit ediyorum .Yani oraya gidince mümkünse uzun süre sorun yaşamak istemiyorum .Tekrar sormak istiyorum 350000 km ve daha üzeri araç için uygunu sandık motor mu olur yoksa belli parçaları değişmek mi..Sandık motor derseniz yardımcı olacak bir servis veya numara verebilir misiniz..tekrar teşekkür ediyorum..
Hiç gerek yok, 150-200 bin km de temiz araç alın. Doğmamışa don yok .

Yetkili serviste dediğim işlemleri yaptırın. Teklif alın 2-3 yerden. Pazarlık edin. Sanayiden daha ucuza ve garantili yaptırırsınız. Kafanız yıllarca ağrımaz.
 
Son düzenleme:

Merhabalar,

Tercihiniz bence güzel. Ama bir çok atasözümüz var sonrasında yapmak istedikleriniz ile ilgili. Doğmamış çocuğa don biçilmez mesela.

2.0 dCi Renault un çok iyi motorlarından. 140 PS olarak Traffic de kullandım. Qashqai de 150 HP yapmışlar. Ben sıfırken alır almaz yazılım da yaptırmıştım, 170 HP den fazla olmuştu. 300 bini geçmişti sattığımda ve hala gram yağ yakma veya kronik bir sorunu yoktu. Sattığım taşeronum da uzun yıllar hiç masrafsız bindi. 500 ü devirmişti sattığında. CVT şanzuman lı olanlar problemli imiş, ama dizellerde tork konvertörlü kullanılmış. Bu şanzuman da kronik sorunları olan bir şanzuman değil. Bence temiz bir araç bakın. Yetkili serviste gerekenleri yaptırın. Enjektörleri direkt değiştirin mesela. Başka da ağır masrafı eksantirik dişliler, zincir vb, yağ pompası, devirdaim pompası olabilir. Hepsini değiştirin. Tüm sıvıları, fren ve direksiyon hidrolikleri, şanzuman ve difransiyel yağları, eskimiş tüm hortumları değişmesi yeterli olur. Ben extradan radyatörleri de değiştirirdim. EGR ve DPF iptali gerekir. Maslak 2CR performans Ümit Bey ile görüşün. O size iptaller konusunda gerekeni söyler. Başka masraf yapmanıza gerek yok kanaatimce. Sandık motor falan 400-500.000 km lerde lazım olur. O yaşlarda 150-200.000 km de çok temiz araçlar var. +2 modeli var tam dolu, 7 kişiliği var. Temiz araç alıp, dediklerimi yapın en az 100-150.000 km de siz binersiniz sadece periyodik bakımla.

Hakkınızda hayırlısı olsun.
Uzun cevabınız için teşekkür ediyorum.Dediğiniz gibi öncelikle 2012 veya 2013 model geçmişi kazasız bir araç bakmaya başlayayım.Ondan sonra da bu tavsiyelere uyacağım.Tekrar teşekkür ederim..
 

GEZENBİLİR ailesinin bütün üyelerine iyi günler diliyorum.. Acaba o araç mı..bu araç mı ..şu araç mı diye uzun uzun araştırmalarım sonunda memleketim Rize için en uygun olduğuna inandığım araç olan Nissan X Trail 2.0 Dcı 2011 ile 2013 arası yani T31 kasa araçta karar kıldım.Ama 13 veya 14 yaşındaki bir aracın bir çok şeylerinin değişmesi veya elden geçirilip orijinali ile değişmesi gerektiğini varsayıyorum..Şu anda İstanbul'da oturduğum için burada alıp gerekirse sandık motor koymak ve bulabilirsem yine sıfır otomatik şanzıman bulmak durumundayım.Bana İstanbul Anadolu yakasında güvenilir özel Nissan servisleri ve sandık motor konusunda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum. Şu anda kullanmakta olduğum 2021 Citroen C4 aracımı da elden çıkarmam gerekiyor tabii..
İyi günler. Bende sizin gibi araştırmalarım sonucunda t31 e karar verdim. Bende de Citroen c4 grand Picasso var. Sattığım an t31 e geçiş yapacam. Mesajınızın yorumlarını takipteyim.
 




Ümit ederim ki istediğinizi bulursunuz.Ben ciddi ciddi araştırıp teklifler almaya başladım.Ama önce elimdeki 2021 C4 Citroeni satmam gerekecek.Çünkü takası düşününce minimum 50 bin zararına değişmem gerekecek .Onun için acele etmeyeceğim.
 

Ümit ederim ki istediğinizi bulursunuz.Ben ciddi ciddi araştırıp teklifler almaya başladım.Ama önce elimdeki 2021 C4 Citroeni satmam gerekecek.Çünkü takası düşününce minimum 50 bin zararına değişmem gerekecek .Onun için acele etmeyeceğim.
Takasta evet ne hikmetse sen satıcıysan senin aracının fiyatını geri çekiyorlar alacağın arabanın da fiyatını şişiriyorlar, anlamsız bir döngü var. Benim de acelem yok, arabamdan memnunum ama isteklerimi tam anlamıyla karşılamıyor batı Karadeniz de de bi 4x4 gerekli
 

Takasta evet ne hikmetse sen satıcıysan senin aracının fiyatını geri çekiyorlar alacağın arabanın da fiyatını şişiriyorlar, anlamsız bir döngü var. Benim de acelem yok, arabamdan memnunum ama isteklerimi tam anlamıyla karşılamıyor batı Karadeniz de de bi 4x4 gerekli
Maalesef milletimizin karakteristik özelliği biraz fırsatçılık yapmak.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,438
Mesajlar
1,517,945
Kayıtlı Üye Sayımız
172,091
Kaydolan Son Üyemiz
Engin Koygun

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst