Öncelikle herkese merhaba,forumu uzun bir süredir takip etmekteyim ve faydalı olduğunu düşündüğüm bir çok bilgiyi bu forumda bu zamana kadar bulabildim.Son 1 yıldır araç arayışı içersindeydim ve yine forumdan bir çok araştırma ve yazı doğrultusunda bundan 6 ay önce 98.000 km de 2012 model L200 İnstyle Mt 178 hp 4 x 4 manuel bir araç satın aldım.
Araçta 4 cm kupa yükseltme 33 lastik vinç şnorkel vs mevcut bir çok şey yapılmıştı.
Araçta Egr yazılım ile iptal edilmiş ve güç artışı için yazılım atılmış.Aracın çekişi gidişi fazlasıyla seri lakin kara duman atıyor yazılım da normal dedi bir çok kişi.
10 gün önce titretme yaptığı ve vitese zor geçtiği için deb.seti değiştirdim özel serviste volant taşlandı ve sorun çözüldü.
Direksiyon pompası ses yapıyor ve direksiyon gaz verilmediğinde biraz sert gibiydi pompayı da söktürüp tamirciye gösterdim ama bıçaklar bitmiş tamir olmaz dediler eskisini aynen taktık yağını değiştirip ve bir anda ses kesildi sertlik azaldı o da halloldu gibi şimdilik.
3gün önce asfalt yolda 80-90 ile giderken sollamaya çıktım ve fazla gaz verdim aracın hız göstergesi bir anda 0 a düştü çalışmadı 1 dk sonra motor arıza lambası yaktı.Elektrikçiye gittim bilgisayara bağlandı hız sensörü arızası yazıyordu sildik ama km düzelmedi.Sensörün bağlantılarını kontrol ettik sigortalara baktık vs anormal bir durum göremedik.Bu olayla birlikte emniyet kemer sensörü de nedense devre dışı kaldı ve araç 1.viteste 3000 devirde bayılmaya başladı.
Ne olmuş olabilir bilemiyorum bilgisayara bağladığımızda bir arıza gözükmüyor yetkili servise gidip orjinal cihaza mı bağlatmam gerekir ?
Bu araçta devir kesici varmı ? varsa boştayken gaz verildiğinde 4-5 bin devirlere çok rahat çıkan bir araç sadece 1.viteste niye 3bin devirde kesilsin ?
Bu tarz sorunlar yaşamış tecrübe etmiş kişilerin görüşü ve fikri nedir acaba yardımcı olursanız sevinirim.
Araçta 4 cm kupa yükseltme 33 lastik vinç şnorkel vs mevcut bir çok şey yapılmıştı.
Araçta Egr yazılım ile iptal edilmiş ve güç artışı için yazılım atılmış.Aracın çekişi gidişi fazlasıyla seri lakin kara duman atıyor yazılım da normal dedi bir çok kişi.
10 gün önce titretme yaptığı ve vitese zor geçtiği için deb.seti değiştirdim özel serviste volant taşlandı ve sorun çözüldü.
Direksiyon pompası ses yapıyor ve direksiyon gaz verilmediğinde biraz sert gibiydi pompayı da söktürüp tamirciye gösterdim ama bıçaklar bitmiş tamir olmaz dediler eskisini aynen taktık yağını değiştirip ve bir anda ses kesildi sertlik azaldı o da halloldu gibi şimdilik.
3gün önce asfalt yolda 80-90 ile giderken sollamaya çıktım ve fazla gaz verdim aracın hız göstergesi bir anda 0 a düştü çalışmadı 1 dk sonra motor arıza lambası yaktı.Elektrikçiye gittim bilgisayara bağlandı hız sensörü arızası yazıyordu sildik ama km düzelmedi.Sensörün bağlantılarını kontrol ettik sigortalara baktık vs anormal bir durum göremedik.Bu olayla birlikte emniyet kemer sensörü de nedense devre dışı kaldı ve araç 1.viteste 3000 devirde bayılmaya başladı.
Ne olmuş olabilir bilemiyorum bilgisayara bağladığımızda bir arıza gözükmüyor yetkili servise gidip orjinal cihaza mı bağlatmam gerekir ?
Bu araçta devir kesici varmı ? varsa boştayken gaz verildiğinde 4-5 bin devirlere çok rahat çıkan bir araç sadece 1.viteste niye 3bin devirde kesilsin ?
Bu tarz sorunlar yaşamış tecrübe etmiş kişilerin görüşü ve fikri nedir acaba yardımcı olursanız sevinirim.