Ynt: 460 kasa 280 GE
masallah caglar gelismeler super gardas !!!!!!!!!!!
lastikler cok yakismis. super secim. bfg atr n iyi atr lastik...! olcu secimin cok mantikli. on susturcu hakkinda sana cevap vermeyi unutdum ! evet, cok alcak duruyordu. naptin onu ? yeniledinmi , yoksa ayar yetdimi ?? 4x4 meragin ve kulturun cok iyi. keske kibrisda da siizler kadar merakli kullanici olsa.
yay'i degisdimin? vites topuz nasil oldu ??
bizim sakir hoca lpg'den cok memnun. simdilerde sistem baska nedenlerden dolayi sokuk ama yakinda tekrar takacak. 280, 300 motor , daha dogrusu k jetronic olarak calisan mekanik injection sistemlerinde lpg randamani tutdurmak cok zor... her baba yigitin harci degil o motorlarda lpg'yi sorunsuz takip basarmak. 'backfire\ olayi hayli yaygin ve injection dagitici kafayi bozmak mumkun. k jetronic ayari yok cunku, ayar kactimi tekrar yerine getirmek zor. ama, tr'de usta gibi usta bulunur. iyi arastir caglar.
injection sistemini mekanikden electronic'e cevirecek usta bulsan sequential sistem lpg kullanabilirisin.boylece hem daha fazla ekonomi saglar ve lpg'de daha az guc kayibi yasarsin. lpg'de uzman ilk italyanlar sonra turklermis... bu konuda hic acele etme.
botas G nin sahibi burda uye mi ? aslinda onun yapacagi en guzel sey, pompayi actirmak, sanziman 4 vites ise 5'e cevirmek ve bence snorkel takmak.[motogezgin snorkel konusunda cok guzel konu basligi yapmis.